Mitä laitat pizzaan? Lempipizza?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2009 - 18:49

Täyte: Tonnikalaa, katkarapuja, ananas, kinkkua, juustoa ja vähän kaikkea muuta :)

Kysyjän kommentti

Joo kaikkea vaan! :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2009 - 22:31

Tatti-pizza silloin kun tuoreita tatteja saatavissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 22:47

Al Capone menee monessa paikassa näin;
- kinkku
- aurajuusto
- ananas
- tomaatti
- tuplajuusto
+ valkosipuli

Jos teen pitsan kotona tulee siihen ainakin 13 erillaista täytettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 23:51

silloin harvoin kun teen, se on pannupizza pohja 3 mm päälliset 3 cm , ja päällisissä on suunilleen kaikkea mitä kaapista löytyy (sopivissa suhteissa)

Lisätty: 10.03.2009 - 00:49

jos resepti tuntuu tutulta ja jostain kopioidulta, niin tunne on aivan oikea, se on siitä "Vaistokokkaamisen keittokirjasta" jonka olen suunnitellut joskus kirjoittavani. Siis sellainen etukäteiskopiointi .... siks toisekseen tiedän monen muunkin olevan yhtä kekseliäs ja paistelevan samanlaisia ympäri Suomea ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 00:12

En mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 00:38

Vähäviisas on kopsannut tuon pizzareseptin minulta. En ala mitään. Mutta minäpä laitan aina päälle juustoraastetta. Mieluiten sinihomejuustoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 02:19

Kotona tehtyyn pizzaan pitää olla jauheliha, aurajuusto, ehkä tomaattia, ananas, herkkusieniä tai katkarapuja. Jauhelihan tilalle käy myös kebablastu tai kinkkusuikaleet. Paljon juustoa ja pizzamaustetta. Ehkä tuoreita jalapenoja pintaan kun on kypsä.

Pizzeriassa tilaan yleensä ananas aurajuusto, kana, feta, katkarapu ja tulinen kebabkastike pintaan.

Lisätty: 10.03.2009 - 02:21

ps. Myös valkosipulia saa olla. Kotona tehtyyn käy myös esim. punasipuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 05:44

ananas ja kinkku. kotona tehdyssä on aina simpukoita ja katkarapuja ja tonnikalaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 06:04

Minä laitan tonnikalaa, katkarapuja, simpukoita, juustoraastetta eli frutti di mare on parasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 07:10

kotona laitan pohjalle basilika-tomattimurskaa vähän, kinkkusuikale, sieniä, ananasta, aurajuustomurua, edamman tai mitä löytyy juustoraastetta, uuniin ja lopuksi pizamaustetta päälle...ohut pohja , paksu päällinen, ihan kuin vähänviisaan keittokirjassakin on....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 08:14

Laitan 2 erinlaista kinkkun, tonnikalaa, oliiveja, ananas paloja juustoa paaaaaljon päälle : ) purkista tomaatti murskaa joka on maustettu valkosipulilla : )) njammmmm....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 08:18

Kinkkua, ananasta, aurajuustoa,katkarapuja, valkosipulia päälle tomaattiviipaleita ja juustoraastetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2009 - 09:14

En tee itse pizzaa, mutta tilaan valmiina Ratsumestarin erikoisen. Kinkku, katkarapu, tonnikala, herkkusieni täytteinä + valkosipuli ja juusto. Tosi herkullista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 13:13

laitan tomattimurskaa ensin pohjalle, sit päälle kinkkusuikaletta tai kepappilihaa, punasipulia suikaleina, oliiveja, valkosipulia,juustoraastetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 14:37

jauhelihaa tatteja oikeita tomatteja valkosipulia juustoraastetta.En ole kyllä enää vuosiin paistellut pitsoja,ei ole enäämiun juttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 17:38

Pohja on kaikkein tärkein!!!
En tiedä reseptiä mutta Milanossa olen parhaimman pizzan syönny:
Tonnacipolla: Tonnikala, sipuli
Ja se pohja oli aivan fantastista (pizzapohjan ja voitaikinan sekoitus?!? Tai jotain sinnepäin..)
Nykyään aina kun tilaan fantasia pizzaa niin tilaan tonnacipollan ja unelmoin että olis yhtähyvä kuin silloin...
Eli:
Tonnikala
Sipuli
lisäks voi laittaa:
Ananas
Katkarapu
(kapris)