Jos ostat aikakausilehtiä,mikä on suosikkisi?Mie ostin joskus Eeva lehden,en ole enää ostellut lehtiä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2009 - 16:55

Aikakauslehdistä Eeva on paras. Siinä on juttuja ja mielenkiintoisia ihmistarinoita, eikä niin paljoa mainoksia eikä juoruja. Näin kevään korvalla (vaikkei uskoisikaan kun ulos katsoo) tulee aina ostettua pari numeroa Viherpihaa. Mökin istutuksia on kiva alkaa suunnitella jo ajoissa.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2009 - 16:49

en enää osta.. seiskan joskus tilasin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 16:50

nykyisin kun voi lukea lehdet netistä, ei tule ostettua, mutta käsityölehden jos on jokin hyvä ohje , tulee ostettua...niin ja iltalehti, jos reisussa, eikä nettiä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 16:56

mulle ei tule nyt mitään lehtiä. kauneus ja terveys on hyvä lehti. sit kuluttaja. kotivinkki mulle on joskus tullut monta vuotta. mutta ei sekään. tänään jo lehti myyjä tyrkytti tilaamaan lehteä. mutta en tilaa sanoin sille. kästtyölehden virkkaus numero tilasin tekstiviestillä ristikkolehdestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 16:56

Eipä tule ostettua.Tieteen Kuvalehti tuli pitkään ja joskus Tekniikan Maailma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.03.2009 - 17:05

En osta aikakauslehtiä. ET tulee tilattuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 17:16

Mikrobitti ainut joka postiluukusta kolahtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 17:31

Melko harvoin tulee ostettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 17:44

en osta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 17:46

Nykyään tulee luukusta pari oman ammattilan erikoislehteä, ei muita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 19:37

Ne on kaikki booooriiing:), mut Apu-lehti tulee (miehein tilannu), siit 'luen' sudokun ja lasten hassut sanonnat, enkä muut, ja miul joku lehti tulee, en ees tie mikä, sinnikäs puhelinmyyjä syypää, mut huomen senkin katkasen ( en siis sitä puhelinmyyjää, vaan lehtitilauksen), enk tilaa enää mitää, kun ei nuitten jullkisten elämä kiinnosta pätkääkään, ja muut uutimet näkee koneeltaki..

Lähteet:
oma emälä, vai mikä se ny oli...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 19:53

Voi Hyvin lehden joskus ostan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 20:43

harvemmin ostan uusimpia numeroit.(paitsi ristikko lehden ja keskiviikon iltis & tv) .yleensä löydän kirppareilta halvemmalla..kotivinkki, antiikki, kauneus ja terveys..ja kaikenmaailman sisustuslehdet ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 21:51

Olen tilannut Kotipuutarhaa tai Omaa pihaa sen mukaan minkä naapurini tilaa. Olemme kummatkin kiinnostuneita puutarhanhoidosta ja vaihtelemme puutarhalehtiä keskenämme.

Glorian koti tulee postilaatikkoon. Muut kiinnostusta herättävät lehdet käyn selaamassa kirjaston lehtien lukusalissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 22:23

En osta lehtiä Et-lehti tulee nykyään. Ennen tuli seura ,kauneus ja terveys . Saan ystävättäreltä milloin mitäkn lehti-lettavaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 08:48

Muutama lehti tulee kotiin tilattuna joten irtonumeroita tulee ostettua harvemmin. Vivan ostan joskus, Matkaopalsehden, Travel ja Vagabond hieman useammin. Joitain ammattilehtiä epäsäännöllisesti, sellaisia joita en muuten pääse lukemaan.
Ruoka-alan lehtiä myös, ruotsalaisia enimmäkseen (mikäli niissä on jotain mielenkiintoista) eli Mat o. vänner tulee usein ostettua.

Lisätty: 10.03.2009 - 08:49

Nettilehdistä sen verran että koko artikkelia ei voi lukea netistä maksamatta. En ole sellaiseen ainkaan törmännyt vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 02:21

En yleensä osta aikakausilehtiä. Apu tuli kotiin joskus.