Ostatteko matkailualan lehtiä ja jos niin mitä niistä?

Lisätty: 10.03.2009 - 08:33

Ajoittain meille on tilattu Matkaopas. Ilmaiseksi on tullut Matkalehti. Eivät kovin erikoisia ole nuo kotimaiset.
Vagabond ja Travel tulee aika usein ostettua irtonumeroina.
Viimeisessä matkalehdessä näyttää olevan vuoden 2009 kultuuripääkaupungista juttu, se nro täytyy ostaa ihan mielenkiinnosta. Ehkä joutuu taas toteamaan ettei jutun kirjoittaja ole Vilnassa käynytkään, on koonnut asiat eri lähteistä....

Lisätty: 10.03.2009 - 09:15

Ostan aika paljon alan kirjallisuutta, sekä varsinaisia matkaopaskirjoja että eri maista kertovia kirjoja.
Netistä saatuun "tietoon" en niinkään luota... eli eri henkilöiden antamat tiedot ovat sen henkilön omia joihin moni asia vaikuttaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2009 - 16:37

Tilattuna tulee Matkaopas ja tykkään siitä kovasti. Paljon olen saanut hyödyllistä tietoa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2009 - 15:21

eipä kauheesti tule ostettua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 15:35

en kyl osta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 15:53

meille tulee caravanlehti ja siinä on paljon matkoistakin..se on hyvä ja monipuolinen lehti..ja tämä tulee postilaatikkoon..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.03.2009 - 16:29

En osta, enkä tiedä yhtään matkailualan lehteä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 16:58

Matkatoimistojen esitteet ja netti riittää varsin hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 17:34

Netistä löytyy mielestäni tieto juuri siitä matkailutavasta, maasta tai valuutata ja juuri silloin kun sen haluan tietää, jotenka ei tule ostettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 17:47

Kirjaston lukusali on oiva paikka tutustua sellaisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 17:48

Tiedonnälkä siltä alalta tullut ilmankin hyvin tyydytettyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 21:55

En osta matkailulehtiä. Ennen matkaa käyn lainaamassa kirjastosta matkaoppaita kyseisestä maasta ja luen vinkkejä sieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 08:40

mielestäni matkailuölehtilaaminen on vähän hätävarjelun liioittelua, ideoita matkoihin ja tietoja ennakkoon löytyy ilmankin ihan tarpeeksi
(joskus messuilta saatuja ilmaiskappaleita selanneen kokemuksella asiasta)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 02:24

Nyt pitäisi tulla ilmaisnumero Geosta mulle toisen lehden tilaajalahjana. Katotaan millanen tää Suomen versio on.