Kuinka monta tuntia olet ollut lentokoneessa yhtäkyytiä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2009 - 15:59

kuusituntia hui, kamala kokemus, vaikka yritinkin nukkua, mutta siloin oli ihan hirveästi ilmakuoppia, kun tulimme puerto rigosta. oli myrskyn takia meidän lento viimeinen kun lähti sieltä kentältä, sen kokemuksen jälkeen en olekkaan lentänyt, oli se niin pelottavaa...lentopelkoiselle....ja hurjan näköiset olivat palmutkin jotka olivat vaakasuorassa tuulesta..

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,hyvä,että selvisitte hengissä reissusta kotiin,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2009 - 15:04

En seitsemää enempää mutta kyllä siinäkin oli kestämistä. Jalkatilaa ehdottomasti lisää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.03.2009 - 15:04

Vain kuusi tuntia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 15:20

11 tuntia lentoa+3 tuntia lentokoneessa istumista lentokentällä (koneesta ei saanut poistua levottomuuksien takia) + 5 tuntia lentoa määränpäähän + 3 tuntia linja-autossa omaan hotelliin.

Ilmassa oltiin siis 16 tuntia. Ja tämä oli nimeltään lomamatka meillä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 15:21

reilu kolme luulisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 15:35

nelisen ehkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 16:14

Kyllä se yksi pahimpia paikkoja istua pitkään, mullakin on noi koivet pitkät ja tilaa ei ole, yhtämittaan olen ollut 8 tuntia siinäkin oli puolet liikaa. Olen vältelly pitkiä lentoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 16:29

Ite oon ollu n.20 tuntia ku menin singporeen ku oli 3 väli laskua ja matka meni jumbo jetissä (boeing 747-400) ala kannen luksus paikka ja oon 12WEE

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 16:29

hyvä kysymys. ja vastaus on en yhtään tuntia kun en ole matkustanut lentokoneessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 16:40

Taitaa olla 13 tuntia pisin aika ja nyt oon sitä mieltä etten enää niin pitkälle lennolle halua. Siitä syystä Euroopan maat alkoivat kiinnostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 17:37

Tykkään lentämisestä, mutta en ainakaan paljoa yli 12 tuntia ollut.. Kyllä se aika kuluu sielläkin. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 17:54

12 h

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 19:51

Kaipa tuo muistaakseni joku 6-7h oli, eli en ainakaan ole käyny Aasiassa sun muissa siihen verrattavissa maissa, enkä luule menevänikään, ja syynä just tuo matkan kesto, hyvä kun ees tuon 6-7 tuntii kestää olla möllöttää konees (paras ois mielestäin max neljä tuntii),
no, ei koskaan saa sanoa ei koskaan, tiiä sitten, vaik??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 19:55

(kotisängystä hotellin sänkyyn 38 tuntia)

Helsinki-Montevideo , lentomatkustamista yhteen mittaan 25 tuntia (yksi koneenvaihto ja yksi välilasku) pisin yhtämittainen lentoväli taisi olla 16 tuntia

- kerrankin oli aikaa nukkua kunnolla -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 00:12

Mukavaa kontaktiurheilua muutamakin tunti; hartia naapurin poskessa, tarjotin litistää palleaa, niska torkuissa retkahtaa takatuen yli, ikkunapaikassa pää kolahtelee runkoon
(siis koneen), käytäväpaikalla hartia ja vapaa jalka tarjoilukärryjen ja pissisten tiellä...
edessäoleva jos yrittää selkänojan kallistusta, se on sotaa! Oma lukunsa se ateriointi.
Lentäminen on kivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 02:56

Jotain 6 tai 7 tuntia joista nukuin ainakin yli puolet, onneksi. Kyllä lentäessä sais olla vähän enemmän tilaa liikkua, tai peti jossa nukkua hyvin. Ei vielä ahdistanut. Mieheni oli ihmeissään kun koisin koko matkan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 08:25

Pisimmillään 11 tuntia lennossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 18:33

no, jos ei oteta välillä koneesta poistumisia mukaan niin taitaa olla 10tuntia.mut jos ottaa huomioon lentokoneen vaihdot ( 3kpl), kentällä max 1tunti, nii sit lentoaikaa on 24 tunnin sisällä , 14 tuntia. eli on istumista, mutta ei paha. tykkään meinaan lentämisestä:).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 08:51

Vain kolme tuntia.