Riittääkö ihmisten uteliaisuus aina katsomaan ohjelmaa, tanssii tähtien kanssa , sekä uutiset henkilöiden läheisten poistumisesta

Minusta se on rumaa kuolleen ruumin hyväksi käyttämistä.

Lisätty: 09.03.2009 - 11:59

Itse koin veljeni kuoleman hyvin raskaana ja en kykenisi vieläkään tanssimaan lyhyt mekko päällä ja hymyilemään tuntemattomille ihmisille minkään linssin läpi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2009 - 11:28

Valitettavasti.Tuo jälkimmäinen on minusta typerää uteliaisuutta!

Kysyjän kommentti

Minusta läheisen kuolema ei voi voittaa minkäänlaista julkisuutta , missään tilanteessa, julkisuuden ihmisillä voi olla se elämä jo niin rikkoutunutta että kykenevät paremmin elämään sen myötä mitä julkisuus aiheuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2009 - 11:29

Minusta tanssii tähtien kanssa ohjelma kuuluu sarjaan hyvää ja harmitonta viihdettä.Uutinen Åke Lindmannin kuolemasta sai ainankin minut lukemaan uutisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 11:33

Miksi esiintyjät ei voi olla pois hetken julkiuudesta jos läheinen kuolee. Jokainen tarvitsee suruaikansa. Ei voi olla niin tärkeä ohjelma kenellekkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 11:52

Julkisuuden henkilö on ammattilainen, hän osaa ottaa työnsä vakavasti ja jättää henkilökohtaiset asiat itselleen ja työn ulkopuolelle. Kuinka monta vapaapäivää itse saisitte töistä puolison kuoleman takia? Ja eikö työnteko juuri siinä tilanteessa saa ajatukset ainakin hetkeksi aikaa johonkin muuhun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 12:09

Uutisointi osallistujien henkilökohtaisista asioista (poismenot) on todella mautonta menettelyä.
En katso ko. ohjelmaa mutta noihin lehtiotsikoihin olen törmännyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.03.2009 - 12:12

Kyllä uteliaisuus riittää tanssiohjelman katsomiseen. Ja ymmärrän myös osallistumisen kyseiseen kilpailuun. Antaahan se hetkeksi helpotuksen surutyölle. Ohjelman jälkeen voi tehdä surutyötä ken sitä tarvitsee. Näyttelijät tekevät työnsä, tanssivat tai näyttelevät sitten. Ei siinä ruumiilla ole mitään tekemistä työn kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 12:22

en katso kyseistä ohjelmaa. mutta ei surun keskellä välttämättä tarvi lähteä mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 18:05

kyllä joitakin kiinnostaa joillekin evvk, enemmistö välitilassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 20:09

Sanoisin näin, jotta Pirkolla varmaankin on suru, mutta halusi osallistua, eikä pettää rakastavaa yleisöään jäämällä pois miehensä poismenon vuoksi, meistä kukaan ei voi tietää miten vaikeaa hänellä henkisesti on ja miten vaikea astua estradille, luulen, että olivat jo Åken kanssa sopineet asiasta tehdä näin, heillä oli jo käsittääkseni tiedossa pitkään, että näin tulee tapahtumaan, ja tämä esiintyminen on Pirkon työtä, ja jos hän jaksaa näin, niin hatunnosto hänelle... saattaahan tämä uteliaisuus joitakin saada katsomaan ko. ohjelmaa, muut varmaankin ihan vaan kiinnostuksesta koko ohjelmaan/tanssimiseen, jne. Itse katsoin vain 3-4 ensimmäistä esiintyjää näin ekalla kerralla, ja saa nähdä, miten sitten jatkossa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 10:49

katson mutta en sen tähden , että heiltä on lähimmäsiä mennyt, ja uskon että tämäkin tanssi siis on heille jonkin laista terapiaa, pienikin hetki jolloin voi olla ajattelemati sitä surun taakkaa on helpotus..itse menetin 4 kk sisällä isän, äidin sekä sairauden vuoksi rakkaan firmani,voin sanoa , että oli rankkaa ja siksi olikin hyvä, ettei ystävät jättänet, vaikka kuinka oisin halunnut kärvistellä yksin surussani, aina oli joku joka sieltä repi jonnekkin..tai lohdutti...