Pääsetkö kaupasta ulos juuttumatta näihin peli automaatteihin,miuta on luoja suojellut sillätavalla että en ymmärrä niistä mitään.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2009 - 10:07

silloin tällöin vaihtorahakolikot menevät kansanterveydelle, vois mennä huonompaankin

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,kansanterveyden tukeminen on hyvä asia,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2009 - 08:26

Kyllä vaan. Ne kaupat joissa käyn, ovat peliautomaattittomia.
S-marketissa on peliatuomaatteja ja niillä näkyy pelaavan vanhemmat naisihmiset.
Jo lapsena vanhemmat teroittivat sitä ettei rahasta ei ole sopivaa pelata, omaksuin sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 08:26

Pääsen ohitse vaivatta, täällä meilläpäin niitä pelailevat lähinnä vanhukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.03.2009 - 09:24

Olen pari kertaa elämäni aikana pelannut "jassua" Oliskohan oikea nimi pajazzo. Ei kiinnostanut sen enempää, joten siihen jäi koko homma, onneksi. Rahat siellä menee olen kuullut. Jotkut eläkeläiset pelaavat kuulemma kaikki rahansa niissä. Taitaa olla joku riippuvaisuus, kuten alkoholikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 09:35

Minä pelaan 5 € viikossa automaattipeleihin kaupan kassan jälkeen automaateissa, ei heilauta sinne eikä tänne mihinkään köyhätten tai ruuatten vailla olevia ihmisiä niin kauan kun omiani pelaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 09:58

yleensä juutun tuplapottiin jos on kolikoita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 10:07

Tarpeettomia laitteita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 10:17

Itselleni ovat täysin tarpeettomia laitteita. Surullisena katson joskus kun vanhemmat ihmiset pelaavat niitä pitkäänkin ja menevät sitten ostamaan sen yhden perunan ja makkarapaketin minkä jäljellä olevilla rahoillaan saavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 10:27

Pääsen kaupan ovesta laitteitten ohi kivuttomasti. Ei huvita pelata siellä.

Mutta joskus olen ostanut Älypään peleihin netissä poletteja. Varsinkin niihin mahjongeihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 10:54

kyllä on joskus tullut pelattua niitä pelejä kaupassa. mutta tahtoo monesti olla ruuhkaa nissä. joo mummot niitä ainakin pelaavat. no miksei papatkin. mun anoppi on kyllä niitä pelannut ja voittanut myö hyviä summia. mutta täytyy olla rajansa mihin summaan lopettaa pelaamisen. tai sit menettää kaiken mitä onkin saanut pelatessa. se kyllä ottaa päähän jos niin käy.

Lähteet:
kyllä joo tulee joskus pelattua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 11:06

Ei tuota minkäänlaisia ongelmia. En pelaa koskaan!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 11:11

en juutu koskaan niihin.. on mielestäni yksi turhuuden markkinat! en harrasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 11:27

Kyllä pääsen.Joskus kansanterveydelle pajatsoon laittanut muutaman 20 senttisen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 11:42

Ei ole haittaa vaikka olisi kuinka automaatteja oven vieressä ja ne on niin kansoitettuja, etten viitsi jonottaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 13:01

en kas osaa niitä pelejä käyttää, joten hyvin pääsen ohitse pelejen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 13:04

Oikein hyvin niistä selviytyy phi. Muutaman kerran vuodessa tulee työnnettyä joitakin kolikoita peliautomaatin sisään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 13:28

Kouluaikoina singahdimme läheiseen kauppaan välitunnilla ja pelasimme rulettia.
Siihin se onneksi jäi, pitkällä aikavälillä lähes jokainen jää kuitenkin tappiolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 19:33

Kyllä pääsen ohi,ne eivät kiinnosta minua yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.03.2009 - 20:57

mä ennen pelasin mutta sitten vaan lopetin nykyisin pelaan varmaan yhdesti vuodessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 16:16

Ei ole milloinkaan kiinnostanut minkäänlaiset peliautomaatit, sen verta kai lienen tyhymä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 00:52

No on joitakin kauppoja joista on melkein vaikea päästä ulos kun mummot pitää niitä kokoontumisiaan siinä masiinahelvetissä