Mitä mieltä eilisestä Mikkosten perheen tv ohjelmasta?

Itse koin että minun ajatukseni ja käytäntöni puhuttiin ks. ohjelmassa.

Lisätty: 16.03.2009 - 08:50

VAIKEA VALITA VASTAAJAA KOSKA KUKAAN EI KATSONUT OHJELMAA.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2009 - 07:37

Näin sitä pienen pätkän,kun tanssit alkoivat toisella puolella,mut näin yleisesti ottaen he eivät kuulu suosikkeihini,Perho tuli taloon ohjelman perusteella.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2009 - 08:27

Ei mitään mieltä, en katso tuollaista hömppää.

Lisätty: 09.03.2009 - 12:14

Kulttuuriohjelmat tulevat pääsääntöisesti FST5:lta ja Teemalta. Maikkarin kulttuuriohjelmista ei ole mitänä havaintoa!

Lisätty: 10.03.2009 - 08:39

En usko että oli kovin huono kun kaikki (lähes) tuntuvat sen katsoneen! Ei siinä kuuleman mukaan mitään kovin erikoista ole ollut. Pahempia ovat jotkut Big Brotherit, niitäkään en kyllä ole katsonut kun pätkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 08:29

Mikkosten perhe-elämän seuranta ei kiinnosta minua, jonnin joutavaa hömppää!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.03.2009 - 09:31

En mitään mieltä, kun en katsonut sitä, enkä katso jatkossakaan vaikka jatkuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 09:54

sori mut en katsonut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 09:56

En muistanut katsoa, mutta monenlaista mielipidettä löytyi netin palstoilta ja äänestyksiä.
www.iltalehti.fi/viihde/2009...6_vi.shtml
www.uusisuomi.fi/viihde/4848...vssa-nahty

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 10:11

Tarpeeton,evvk

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 10:31

Tuntuu näitä kulttuuriohjelmia tulevan päällekkäin. Minä katsoin niitä kameleita "Tanssii tähtien kanssa". Jäi Mikkoset katselematta.

Lisätty: 09.03.2009 - 15:38

Hih! Ahmat12! Vitsi, vitsi! En laittanut lainausmerkkejä "kulttuuriohjelmaan".
Itsekeskeisesti luulin, että tyylini jo tunnetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 11:02

ei kyllä kiinnost pätkääkään mikkosten perhe. jotai muuta parempaa katsottavaa kuin ne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 11:12

En katsonut, enkä katso jatkossakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 12:40

Senhän täytyi olla loistava programmi, kun me kaikki vastaajat sen katsoimme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 19:29

Aivan hirveää,senhän saattoi nähdä joku lapsikin,pahempaa kuin porno.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 00:55

ei oikein miun makkuun alkuunkaan, onneks osaan poistua tyylikkäästi ja ripeästi tollasilta kanavilta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 09:54

Hys sika metsään ... oli mummollani tapana toivotella kaikkea epämieluisaa tavatessaan ... sopis tähänkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 16:34

Jos katoit sitä ohjelmaa etkä edes tykännyt siitä niin oisit voinut siinä ajassa käynyt vaikka lenkillä ennemmin kuin katsot jtn ohjelmaa mistä et edes pidä.