Palauttaako Janne Ahonen mäkimaineen?

Janne Ahosta on tämän kauden aikana pyydetty useamman kerran palaamaan takaisin mäkeen ja lopulta tämä yksi kaikkien aikojen parhaista mäkimiehistä on luvannut niin myös tehdä. Koska Ahonen ei ole treenannut mäkeä lähes vuoteen lainkaan, ei paluu tapahdu vielä tämän talven aikana vaan vasta ensi syksynä.
Onnistuuko Janne Ahonen palaamaan maailman huipulle?

Lisätty: 09.03.2009 - 11:14

Yritin tehdä kysymyksen mahdollisimman selvällä tavalla, mutta kaikki eivät sitä näköjään silti ymmärtäneet joten selvennetään sitten.
MAINE tarkoitaa yleistä mielipidettä jostain asiasta ja suomen mäkihypyllä on ollut positiivinen maine joka taas tarkoittaa että niin suomessa kuin maailmallakin ollaan totuttu suomalaisten mäkimiesten menestykseen. Näin surkeaa vuotta ei ole ollut aikoihin, maailmancupissa menestys on karttanut suomalaisia ja juuri päättyneet maailmanmestaruuskisat olivat ensimmäiset pitkään aikaan joissa ei tullut mitallin mitallia. Ikään kuin piste iin päällä oli suurmäen suomenmestaruuskisat, jossa voiton korjasi erikoismiesten nenän edestä yhdistetynmies.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2009 - 11:15

Mun mielestä sais ommella vaan niitä pukuja ja jättää tosiaan mäet jo nuoremmille. perhettä pitäisi ajatella tuossa vaiheessa ku mäkimiehenä ei paljon kotioloissa lekotella ja pienet lapsetkin vielä. uskon että tulee katumaan takaisin tuloaan ku ei saa edes tämän toises pojan kehityksessä olla mukana. Sitähän se valitti jo vanhemman pojan kohdalla, miksi uusia tilanne. Tyhmää hommaa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2009 - 04:42

kyllä ehdottomasti. sen ei ois koskaan pitänyt lopettaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 07:08

Ei hän enää palaa mäkihypyn loistavaksi tähdeksi, vanhemmiten tulee järki mukaan sekä pelko. Nuoremmat riskeeraa vaikka elämänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 07:25

En usko et huipulle palaa,mutta jos niin kävis sehän olis loisto juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.03.2009 - 09:35

Saattaa palatakin huipulle. Onhan Janne alansa parhaita, eikä vielä ikäloppu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 10:12

Minkä maineen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 11:10

vaikeaa on tauon jälkeen palata huippukuntoo..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 12:25

voi olla et janne pärjää hyvinkin vielä hypyillään.