Mistä ammatista haaveilit lapsena???

Lisätty: 09.03.2009 - 00:16

Onko toteutunut haaveesi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2009 - 07:34

Taisin haaveilla perheestä ja lapsista. Olinkin sitten kotiäitinä. Muistaakseni halusin ihan pienenä lääkärinhoitajaksi. Taitaa siis nykyinen ammatti olla lähellä...en tosin hoida lääkäreitä vaan ihania vanhuksia.

Kysyjän kommentti

Vanhuksia on niin ihana hoitaa,kunovat niin ihania....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2009 - 00:31

merirosvon tai karjapaimenen, kumpikaan ei toteutunut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 00:53

Ei ole todistettavia mielikuvia, mutta tuskin toteutuikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 01:56

Kyllä taisin haaveilla olevani ratsastuksen opettaja. No nykyisin olen vähän jotain sinne päin. Haaveilin joskus myös olevani purjelaivan kapteeni. No siitä haaveesta ei tullut mitään, sisämaassa kun asuin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 02:25

Kyllä se oli merille pääsy (ei tosin merirosvo).
Merille olen päässyt useammankin kerran - en kylläkään töihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 04:09

Kalakauppiaan vaimo, torilla olisin myönyt kaloja ja ruokatauolla käynyt isäni kanssa kahvilassa omenaleivoksella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 04:43

halusin aina olla lentoemäntä.. mut se on mahdoton pituuteni takia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 05:02

Ison maatalon emäntä ,lapsia ja eläimiä paljon, sitä en kyllä muista haaveilleeni kuka lehmät olisi lypsänyt, piika kai.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 07:19

Ihailin lapsena Laila Kinnusta,siispä halusin tulla iskelmälaulajaksi,sitten tykkäsin kamalasti meikeistä,joita naapurin tädillä oli paljon ja amerikassa käyneenä hänellä oli jopa sinistä kynsilakkaa mikä oli täällä ennen näkemätöntä,siitä tuli haave päästä kosmetoloki kouluun.Eivät toteutuneet pienentytön haaveet,mutta näinkin ollaan pärjätty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 08:31

Muistan että pienenä koululaisena haaveilin käsityön opettajan urasta, jossain vaiheessa myöhemmin arkkitehdin ammatista, vaan ei tullut tytöstä kumpaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 08:43

Jotain taiteisiin liittyvää se oli. Vanhemmat eivät ajatuksistani pitäneet, suunatuduin toisenlaiselle uralle, taidepuoli kulkee nyt harrastuksena varsinaisen työn rinnalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.03.2009 - 09:38

Sairaanhoitaja oli ykköshaave, ja käsityöala toinen. Kumpaakaan ei minusta tullut. Harvoinpa ne lasten haaveet ammatinvalinnan suhteen toteutuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 10:13

Avustajan hommista, muttei onnistunut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 11:07

mulla oli toive päästä leukauppaan töihin. ätinä oleminen kiinnosti ja sitä kyllä on saanut olla äiti neljälle lapselle.joo nyt sit tämä yksityinen perhepäivätyö mutta tällä hetkellä ei ole hotiolapsia mulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 11:08

merimiehen.. tässä tapauksessa naisen.. ammatista:)siinä mielessä ei ole toteutunut mutta muuten olen ihan mukavassa ammatissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 11:16

Parturi-kampaaja ja parturi- kampaaja olen. Tosin olen sen jälkeen hommannut vielä toisen ammatin missä nyt työskentelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 13:15

lastentarha opettaja, jota minusta ei tullut, mutta lapsia kylläkin olen saanut hoitaa, omia sisaruksia 4 nuorempaa, serkkujani ja omia lapsiani, ja nyt niiden lapsia, mikä onkin kaikein ihaninta...hauskin kuulemani oli, kun kysyin veljentytöltä, että mikä sinusta tulee isona, niin hän vastas, että poliisinkoira...nyt hän oln lukiossa ja ammatti unelmat ihan muuta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 14:15

olen nyt 12-vuotias ja unelmoin lentäjän urasta ja toivon että se toteutuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 18:53

kyllä se oli parturi-kampaajan ammatti vissiin, kun ei aivan tarkkaan muista niitä haaveita , mutta pikkusena tuli leikeltyä kaikkien nukkien ja barbien hiukset. ja pitihän se sellainen kampaus pääkin saada. sit peruskoulussa valintojen tullessa eteen, ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin kampaajan ammatti , ja , kyllä, olen edelleen ammatissani, ollut jo 15 vuotta. eli toive toteutunut ja varmaan se unelma ammatti onkin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2009 - 18:56

Taisin haluta mäkkärin kassalle kun sielä oli aina niin hyvää ruokaa :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 21:01

tulkki on aina ollut haaveena, nyt haluaisin kouulttuautua maahanmuuttajien nuoriso-ohjaajaksi