Kammoatko nyt kananmunia,sen salmonella uutisen takia viimeviikolla?Syömme vähän kananmunia,mut nyt on ollut sellasia ruokia,

mihin olen niitä tarvinnut,toivottavasti ne ovat olleet munia ilman salmonellaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.03.2009 - 22:25

En minäkään kammoa. Kun niitä tarvii aika monessa asiassa. Leivoppas nyt ilman kananmunia,niin mitähän tulee. Hyviä joskus myös paistettuna ja keitettynä...

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.03.2009 - 22:15

En kammoa, kun on ollut muutenkin vatsa sekaisin niin ei enää yksi salmonella pelota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.03.2009 - 22:18

En kammoa. En ole nyt vähään aikaan ostanutkaan munia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 22:33

en vaikka en niitä syökkään juuri nyt ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 22:55

En kammoa. Enkä ole kuullut tuollaisesta uutisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 00:26

eipä ole munakammo päässyt yllättämään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 00:47

Keittelin tuossa noita kanan hävittömii ja hyvällä mielellä pistelin poskeeni!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 00:51

Eipä niissä mitään kammottavaa ole. Eilen tuli syötyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 08:35

En kammoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 09:05

Hieman pisit miettimään ja nyt tuo asia on saanut laajempia mittasuhteita. Ulkoalista soijaa epäillään aiheuttajaksi. Ajatettelin lähipäivinä leipoa ...muuten ei kananmunia kovin paljoa käytetä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 10:14

En

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 10:21

Väärinkäsitys:
Munien salmonellaepäily on osoittautunut ensin kerrottua paljon vaarattomammaksi. Salmonellaa on löytynyt vain kolmen tilan kanojen ulosteesta. Muniin salmonellaa ei ole päätynyt. Elintarviketurvallisuusvirastosta kerrotaan, että kyseessä oli väärinkäsitys virastossa. Eviran pääjohtaja Jaana Husu-Kallio sanoo, että Evira on todella pahoillaan aiheuttamastaan hämmigistä.
yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/...88021.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 11:07

en kammoa.. saan kotipaikkakunnaltani suoraan maatilalta luomumunia:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 13:23

olen popsinut niitä nyt 2 päivää, en ole vielä sairastunut, josko en saisikaan salmonellaa..