Missä olisi hyvät kelit toukokuun lopulla? Rantalomaa hakisin, aurinkoista sellaista. Mistä saisin valmismatkan egyptiin silloin?

Avainsanat: toukokuu egypti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.03.2009 - 21:23

Toukokuun lopulla koko Välimeren alueella alkaa jo olla kesäisiä ilmoja.
Hyviä kohteita saattavat olla mm. mainitsemasi Egypti, Espanja, Italia, Kreikka ja Malta.
Kaikkiin edellämainittuihin löydät matkoja hyvinvarustetuista matkatoimistoista.

Lisätty: 08.03.2009 - 22:40

Odottele kesäesitteiden tuloa, niistä löytyy matkoja toukokuulle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.03.2009 - 21:52

Mustameri, Välimeri, Kanaria mm. Toukokuussa löytyy valinnanvaraa ja matkatoistoistahan niitä valmismatkoja löytyy, katsele vaikka netistä kaikessa rauhassa niin voit vertailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 22:17

Kyllä tuokokuussa on jo tuolla Välimeren rantamilla melko lämmintä. Pohjoisrannoilla on kuulemma viileämpää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.03.2009 - 22:20

Mutta matkatoimistojen egyptin matkojen myynti loppuu huhtikuulle! Ainenkin ne mitkä olen osannut katsoa. Ja valmismatkan haluaisin, koska muuten siitä ei tule yksinään mitään :s

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 00:39

Suomalaisten matkatoimistojen Egyptin pakettimatkat näyttävät päättyvän huhtikuulle, eli jos muu ei käy niin sitten sinun on valittava joku muu kohde

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 10:16

Matkatoimistosta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 16:56

Valmismatkoja en muista että olisin ikinä nähnyt Egyptin suunnalle kesäkuukausina. Syy siihen taitaa olla hitonmoinen kuumuus!! Kehuvat punaisenmeren olevan parhaimmillaan mutta lämpötila alkaa olla sietämätöntä. Ilmankosteus on onneksi alhainen eli kyllä turisteja silloinkin on egyptissä... vähemmän vaan... ainakin suomalaisia!!!

TUNISIA ei nyt ihan ku egypti mutta sinne taidetaan tehä matkoja miltei ympäri vuoden...
Kuten muutkin jo sanoi niin välimerestä löytyy varmasti hyviä kohteita keväälle. Jos hermo kestää odottaa niin hyppää toukokuussa äkkilähdölle! Hinnat on tällä hetkellä todella alhaalla!!!
R-Kioskilta voi olla että löytyy vielä "vanhoja" ilmaisia esitteitä talvi08/09 mistä voi olla helpompi löytää toukokuulle matkoja.
Ehdotan että odotat äkkilähdöille...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.03.2009 - 19:22

kuka lähtis matkalle toukokuun toiseks viimesellä viikolla kanssani?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 20:04

Hurghadaan pääsee Suomesta kesäkuukausinaTukholman kautta, yhden yön yli täyty olla Tukholmassa. Muistaakseni Tjäreborg oli se matkatoimisto, jonka kautta sinne pääsee.