Mitä kertoo, jos en saa vastausta lähettämääni sähköpostiviestiin?

Avainsanat: epätietoinen...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.03.2009 - 20:20

Vähän riippuu minne olet laittanut sähköpostin, laita uudelleen jos sitten onnistuu.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.03.2009 - 20:20

Varmaan sen että vastaanottaja ei ole vielä lukenut sitä.
Toivottavasti näin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 20:21

Taitaa olla kaksi mahdollisuutta. Ensimmäinen on se, ettei viestiisi haluta vastata. Toinen taas se, että koneesi sähköpostiohjelma on epäkunnossa eikä lähetä viestiäsi eteenpäin. Tietysti myös osoite kannattaa tarkistaa, ehkäpä viestisi meni väärään osoitteeseen ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 20:21

No ei sitä varmuudella voi sanoa, mahdollisuuksia on niin monia
- viestisi ei mennyt perille
- vastaanottaja ei ole lukenut sähköpostejaan
- viestisi oli niin tyrmäävä, ettei vastaanottaja ole vielä toipunut järkytyksestä
jne. lähes loputtomiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.03.2009 - 21:03

Ei katso aiheelliseksi vastata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 21:07

Kaikki ei roiku jatkuvasti netissä eikä seuraa reaaliajassa sähköpostiaan - kärsivällisyyttä -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 21:20

Jos vastaanottaja ei lue sähköpostiaan säännöllisesti muistuta vaikka tekstarilla, että vilkuile e-mailiin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 21:24

Outlook expressissä voi laittaa työkaluista lukukuittauspyynnön.
Jos on vastaanottajalla tiukka roskapostisuodin, voi mennä roskapostinkin joukkoon.

Kaikki eivät vastaa posteihin, ovat kiireisiä tai unohtavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 21:26

se toinen ei oo saanut sitä tai ehtinyt lukea vielä.. tai sit ei vaan kiinnosta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 21:29

hänen postilaatikkonsa voipi olla täynnä.. tai ei ole avannut sitä vielä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 22:46

1. Hän ei osaa laittaa sähköpostia.
2. Hänen s.postinsa on täynnä tai suljettu, jos hän ei ole käyttänyt sitä.
3. Väärä/vanha osoite.
4. Hän ei ole lukenut sitä.
5. Hän ei osaa muotoilla miten vastaisi sinulle.
6. Hän on unohtanut sinut.
7. Häntä ei kiinnosta vastata.
8. Häntä nolottaa vastata.
9. Voi olla roskapostissa vahingossa tai muuten poistanut vahingossa lukemattomana.
10. Hänen tietsikkansa on rikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 23:12

ei välttämättä mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 08:50

Vastaanottaja ei ole lukenut viestiäsi tai ei yksinkertaisesti halua vastata. Kaikki viestit eivät myöskään mene perille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 10:51

laitappa uusi viesti, ja eivät kaikki käy päivittäin s.postissa, jos tärkeätä tietoa laitoit , niin laita vaikka txt jotta avaa s.postinssa..