Miten saa helpoiten kerätty 500€ Aikaa 4 kk

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.03.2009 - 19:27

No sitten vaan keräämään pulloja lauantai aamuisin puistoista.
Kohta lähtee lumet ja puistoihin tulee taas ryyppyporukat.
Voit myös jakaa mainoksia vanhemman kaverisi kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.03.2009 - 16:04

Jos olet töissä niin pistä sivuun rahaa kuukausittain. Jos poltat tupakkaa tee lakko ja pistä summa n. 100 € sivuun. Jos juot alkoholia joka viikonloppu niin pistä kertynyt summa sivuun. Eiköhän noista jo tule yhteensä 500 €. Ellet voi mitään näistä käyttää ja omistat paljon turhaa tavaraa niin vie ne kirpputorille ja myy pois. Jos olet työtön niin ota määräaikainen työ. Sitä miksi sen pitäisi tulla helpoiten en ymmärrä. Oletko väsynyt?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 16:12

Myy jotain tavaroitasi esim.huuto.netissä, pyydä ystäviltä ja vanhemmilta lahjaksi rahaa, jollei muuten niin pidä vaikka synttärit ja toivo rahalahjaa. Ota lainaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 16:22

Summa ei ole suuren suuri ja aikaa 4 kk. Aloita vaikka keräämällä pulloja. Jotakin on sinun kumminkin tehtävä ja mieluimmin rehellistä työtä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 16:42

Aloita säästäminen : ) Tee muutama ylimääräinen työjuttu, auta vanhuksia, siivoa heile, käy kaupassa, seurustele, tarjoa apuasi. Myy jotain vanhaa tavaraa kirpparilla : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.03.2009 - 17:42

Ota pikavippi, sehän on helppoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.03.2009 - 17:48

Hei haloo oon 12 v

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 18:24

Kannattais kertoa jo kysyessä toi ikä kanssa

Jos asut alueella jossa posti jaetaan laatikoihi, voisit yrittää samaa kuin kummipoikani, tee naapurien kanssa diili, että haet päivittäin heidän postinsa ja toimitat kotiin. Moni tykkää kun saa esimerkiksi lehdet suoraan ovelle (samalla reissulla menee parin koiran ulkoilutus), auttele mummoja jne. kyllä niitä konsteja reippaalle löytyy ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 18:39

kysy isiltä ja äidiltä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 19:34

Työtä se vaatii, yritä saada kotoa neuvoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 23:21

Tee kaikenlaisia kotitöitä joista sovit vanhempiesi kanssa saavasi viikkorahaa esim 20e/vko. Neljässä kuukaudessa tienaat imuroimisella ym. 320e. Lisärahaa saadaksesi voit viedä esim. naapurin koiria ulos tai mennä äidin mukaan kirpputorille myymään vanhoja leluja ja vaatteita. Siitä saat helposti puuttuvat 180e.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 02:26

Jos kyse on oikeasti tärkeästä asiasta, kyllä mamma ja pappa antaa rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 06:13

Raha ei tule helpolla, mutta menee helpolla. On hienoa että on näin määrätietoinen tavoite.
Jos pääsisit vanhempiesi kanssa jonkinlaiseen työ tai opiskelusopimukseen ja jos jotkut sukulaiset antaisivat
pikku tehtäviä. Mutta on paljon vanhempia joilla ei ole ylimääräistä rahaa ja sekin tulisi ymmärtää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 19:25

Jos on mahdollista,kysy hommia myös naapuristostasi,lumen luontia ja harava hommia,kun lumi sulaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 19:33

voisitko mennä isovanhempiasi auttamaan, siivouksessa, ym muussa talous hommassa...he varmaankin mielellään maksavat, itse ainakin omille lapsenlapsilleni, kun luovat lunta, tuovat puita, ja ovat avuliaita....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 22:18

Sehän tekee reilut 4 € päivää kohti, koitappa neuvotella vanhempiesi kanssa joku sellanen sopimus