Mikä on paras laihdutuskeino?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2009 - 22:02

Minä en onnistu muuten kuin ompelemalla suun kiinni.

Kysyjän kommentti

VOI OLLA TEHOKAs KEINO! :) kiitos vinkistä! ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.03.2009 - 14:11

Poppakonsteja ei ole. Ihminen laihtuu, kun syö vähemmän kuin kuluttaa. Rasvaisia ja paljon sokeria sisältäviä ruokia kannattaa välttää. Vihanneksia ja hedelmiä kannattaa suosia, vaikka ei niitäkään voi rajattomasti syödä. Kuitupitoinen tumma leipä on parempaa kuin vaalea vehnäleipä jne.

Pienten muutosten tekeminen ruokailutottumuksiin voi olla yllättävän helppoa. Esimerkiksi sokerin jättäminen kahvista ja teestä voi auttaa jo hieman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 14:14

Liikunta ja normaali terveellinen ruokavalio, pikalaihdutukset yleensä auttavat vähäksi aikaa, ja kilot voivat tulla takaisin moninkertaisina. Jojoilmiö epäterveellinen .

Täällä vinkkejä:
kiloklubi.fi/?gclid=COC11t-m...3godLHXxbg

Lisätty: 08.03.2009 - 14:24

terveinkansa.fi/Pages/Etusivu.aspx

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.03.2009 - 14:22

Syö vähemmän kuin kulutat. Rasvat ja sokerit pois ruokavaliosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 14:29

Osta kaupasta kaikkea missä lukee "light".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 15:09

kirjaa ensin ihan pikkutarkasti mitä suuhusi pistät (ajat ylös kanssa) sitten tutkiskelet mitä siitä voisi helposti jättää pois (ja tee se), jos vieläkään muutos haluttuun suuntaan ala, niin voist sen listan kanssa käydä juttelemassa jonkun ravitsemusalan ihmisen kanssa ja saat varmasti asiantuntevia ohjeita jatkoa varten

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 15:11

Syö paljon vihanneksia. Tee vihannes-sosekeittoja ja suurusta perumuussi-jauheella. Itse tein viimmeeksi porkkana-parsakaali-sipuli ja paprikaa+suurustus. Pitää hyvin nälän loitolla. Kannattaa kokeilla....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 16:13

Kohtuus kaikessa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 16:55

Hyvä ruokavalio ja liikunta : ) ei laitumiseen mitään poppakonsteja ole.... kannattaa kääntyä ravitsemusterapeutin luo joka voi suunnitella sellaisen ruokavalion joka passaa sulle painon pudotukseen : ) onnea matkaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 18:16

syöt terveellisesti ja liikut ja nukut hyvin. kuluta enemmän ku syöt.. ja siitä laihdutuskuurista pitää pitää kiinni vaikka kuinka tekisi mieli syödä herkkuja!! sitten kuukauden välein voi herkutella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 18:33

pienentää annokisa ruokapöydässä, liikkua enmmän ja apuna voi käyttää laihdutustuotteita. Esim korvata joskus ateria nutrilet patukalla tai sopalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 19:37

Elä normaalin liikkuvaa elämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 21:23

Ite yritän just painoa puottaa ja muuteki vähä laihtua.Makeisten syöntiä oon vähentäny (en jättäny kokonaa pois) ja liikuntaa lisänny.Ilta naposteluun makeiset vaihtanu hedelmiin.Kannattaa kuiteki olla tarkkan ettei paino putoa liikaa.Esim.Ananasta on myös hyvä syödä,se poistaa nestettä joka sekin jo hieman laihuduttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 02:59

Paras laihdutuskeino on syödä vähemmän, terveellisemmin ja usein päivän aikana pieniä annoksia. Samoin joka ruokailun yhteydessä lasi tai pari vettä. Vettä pitäisi juoda muutenkin pitkin päivää, joskus keho ei tunnista, onko sillä nälkä vai jano, jolloin tulee syötyä turhan tuhdisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 08:51

Syödä vähemmän ja liikkua enemmän. Yhden painokilon pudottamiseen on tuhottava 7500 kcl.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 11:12

suu suppuun ja töppösiin vipinää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 11:38

Enemmän liikuntaa vähemmän raskasta ja rasvaista ruokaa,nyrkkisääntö on kuluta se minkä syöt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 19:11

Laske hetken aikaa kaikki kalorit ja myös mitä liikkumisesi kuluttaa.Siitä täsmäytät itsellesi sopivan ruokailu tavan ja pysyt vaan siinä.