Hyvää naistenpäivää napsu sisarilleni,oletteko saaneet mitään erityisiä huomionosoituksia kumppaneiltanne.

Mie jännityksellä odotan mitä tuleman pitää,ainakin vielä on pulisoni nukkumatin mailla,mutta nautinkin hiljasesta aamuhetkestä ja saan lukea lehden rauhassa.Onni kolli pitää ruoka ajoistaan kiinne sunnuntaiaamunakin ja herätteli minua täyttämään ruokakuppiaan,nyt nukkuu tyytyväisenä,kun on masu täys.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.03.2009 - 09:56

Kimppu tulppaaneita oli maljakossa, samoin pöytään katettu aamiainen. Ihan jees näin yhdeksäntoista avioliittovuoden jälkeen.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.03.2009 - 08:25

Ei meillä ole tapana naistenpäivää mitenkään huomioida, kait hän mulle arvon antaa joka päivä eikä vain naisten tai äitienpäivinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.03.2009 - 08:56

Veljeni muisti olemassaoloni näin naisten päivän kunniaksi, ja lähetti e-kortin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 09:02

En ole saanut perheeltäni,mutta Venäjällä naistenpävä on iso juttu ja sieltä on tulut ihania kortteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 09:59

Kyllä kahvit odottivat kun heräsin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 12:23

Veljeltä tuli tekstiviesti, samoin entiseltä työkamulta, ja mieheni äsken pyys ulos syömään, toivon kuitenkin et sisätiloihin, ettei sellast turhapuromeininkiä kuitenkaan ois:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 15:59

Avosiippa toi eilen aamulla kahvit ja voileipiä mulle sänkyyn, koska on tänään rallireissussa. Ystävät on lähetelleet naistenpäivätoivotuksia pitkin viikkoo.

Lisätty: 08.03.2009 - 16:02

Piti vielä sanomani kaikille Ihanille Naisille aurinkoista ja onnellista Naistenpäivää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 16:58

Mullakin oli kahvit odottamassa kun heräsin : ))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 23:22

Hyvää naistenpäivää myös sinulle! Kyllä sain mieheltäni kukan .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 03:09

Arvasin että napsulaiset kysyvät tätä. No minulle päivä on ollut aivan edellisten kaltainen. Ostin kyllä pari wieneriä ja söimme ne päivällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 08:54

Mieheni osti kukkia jo lauantaina naistenpäiväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 09:02

Olen ilmoittanut ettei tuota kaupallista päivää tarvitse meillä huomioida.