60 luvulla minä näin ennakkoon tämän nykyisen eläke uudistuksen ja kepun vallankahvassa.USKOTKO

Lisätty: 08.03.2009 - 06:02

mahdollisesti, tämäkin ,,ohjaako kokomus kepua

Lisätty: 10.03.2009 - 01:42

poliitiikan lisäsin , minusta nämä hallitus puolueet toimivat todella törkeästi ,mutta hehän ovat kansalaisten äännestämiä,siihen on joku sananlaskukin mutta en enään muista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.03.2009 - 08:59

Voihanse olla tottakin,on kummallisempiakin tapahtunut.

Kysyjän kommentti

tottahan se on

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.03.2009 - 06:16

En minä sinua usko, mutta valehtele lisää niin joku muu voi uskoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 09:06

En usko sinua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 09:20

En usko sinua. Uskottavampi on David Wilkersonin kirjoittama The Vision eli Näky kirjanen vuodelta 1974.

Valitettavasti kirjassa ennustettu maailmanlaajuinen talodellinen sekasorto on alkanut vyöryä. Ja kirjoittajan motiivit kirjoittamiseen ja varoittamiseen ovat vallan toiset kuin kauna pienen maan puoluepolitiikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 19:41

Uskotko itse?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 03:28

En usko. Ehkä toista olet povannut, muttet molempia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 23:34

lainaisin vanhan kupletin sanoja:

juttele sinä vaan,
kyllä sinun juttusi tunnetaan,
ja vaikka ne valheeksi vannotkin,
kyllä sua uskotaan

(muistaakohan kukaan mikä/kenenkä kupletti tämä oli?)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2009 - 16:22

Onkohan tää niitä uskon asioita...välleen ei kyllä tiijjä mihin uskoo ja ketä uskoo. Uskokoon kuka haluaa. Joskus enneunet ovat toteutuneet itsekullakin ja kun lujasti uskoo vois uskoo vaikka sinuakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 00:46

Etkös silloin nähnyt Vennamoa? Sehän siihen aikaan oli tulossa pieniä pelastamaan.