mistä löytyy tavallisia rintoja?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.03.2009 - 22:09

Millaiset niiden sun mielestä pitäisi olla? Mulla on ainakin ihan omat luomurinnat....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.03.2009 - 22:11

yleensä ne on asennettu noin puolentoista metrin korkeuteen (tai vähän alle), pidä silmäsi auki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.03.2009 - 22:12

Käy kaupasta hakemassa. Kanan rintoja myynnissä pilvin pimein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 22:12

Mitä tarkoitat, minusta jokaisella naisella on ihan omat ja ja tavalliset rinnat. Kysymyksesi on vähän kaksimielinen. Joltain naiselta on voitu leikata rinta pois, syytä tuskin täytyy sanoa.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 23:33

Silikonikuvastosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 01:04

Jostain erotiikkaliikkeestä varmaan löytyy juuri sellaiset kuin haluat.

Minä sain näprätä neuvolassa yhtä rintaa ja opetella etsimään siitä syöpäpesäkkeitä.

Minusta sinä esineellistät naisen. En pidä sellaisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 04:57

Kaikilla naisilla on niin ihanat rinnat ! Toisilla pikku nypykät ja toisilla ämpärit, mutta kaikki on heidän omansa ja se onkin parasta, älkää sotkeko heidän olemassa oloa!
Ei ole ollenkaan huonoja vaan kaik,illanon hienot rinnat!
Tytöt pitökää puolenne!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 06:18

Minulla on ihan tavalliset luomu rinnat, mutta sitä en tiedä mistä sinä saisit sellaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 09:20

Itseltäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 09:27

Uusi, Saksassa jo pidempään käytössä ollut ja hyväksi havaittu tekniikka on
rantautunut Suomeen ja ensimmäisenä Klinikka 22:een. Tämä Water-Jet -laite mahdollistaa rasvaimun hellävaraisesti paikallispuudutuksessa ja rasvan
talteenoton siirrettävässä muodossa, jolloin samassa yhteydessä voidaan
talteenotettua rasvaa siirtää potilaan haluamaan paikkaan, esimerkiksi
rintoihin, kasvoihin tai pakaraoihin.
www.klinikka22.fi/fi/rintoje...suurennus/
www.nordstromhospital.fi/rinnat.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 10:14

Aika omituinen kysymys, täytyy myöntää. Ja miten ihmeessä tämä liittyy osastoon Viihde ja Musiikki??? Ha! Vastapallo, vastaa kysymykseen kysymyksellä eikä itse asiassa edes vastaa kysymykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 10:49

Rintakaupasta tietysti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 19:46

Etsivä löytää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 10:37

Kategoriassa viihde ja musiikki tuskin kovinkaan monen kansainvälisen naisen päältä. Julkisuus tuo mukanaan niin suuria paineita muutella niitä omia rintojaan koska seksi kuulemma myy. Se, ovatko suuret silikonirinnat seksikkäät onkin sitten toinen asia. Jos etsit tavallisia rintoja musiikkivideoista niin keskity suomalaisiin kappaleisiin. Niissä suurimmalla osalla naisista on kuitenkin vielä ne omat yllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 19:00

Tavallisilla naisilla on tavalliset rinnat,mutta onko kukaan koskaan oikeasti tavallinen tai mikään tavallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 00:56

Oota vaan kunhan kevät tulee ja kretonki ohenee, niin siinä niitä sitten taas on näytillä ...