Mikä on mielestänne kiinnostavin uutinen tulevina viikkoina ?

Mikä uutinen tuottaa ärtymystä tai epäilyjä ?

Lisätty: 07.03.2009 - 20:26

Suurin osa suomalaisista odottaa ensiviikon jymyuutista. Noin 80 %

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.03.2009 - 20:35

Pelicans on suomenmestari.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 07.03.2009 - 20:23

Täh, tulevina viikkoina? Mistäs ihmeestä sen voi tietää mitä kaikkea tulevina viikkoina tapahtuu. Taidan olla tyhmä, en ymmärrä kysymystä.

Lisätty: 07.03.2009 - 20:24

Jos ilmoitettaisiin, että Amerikan manner on hävinnyt maailman kartalta, epäilisin uutisen toden pitävyyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 20:35

Minulle on ollut mietintää aiheuttava uutinen Obaman suhtautuminen kantasoluhoitoon. Hän kumosi Bushin kiellon. Nyt päästään eteenpäin monen vakavan sairauden hoidossa.

Mutta, mutta... se eettinen puoli. Tätä olen miettinyt. Tämä toivoa tuottava uutinen on minulle ollut se tärkein. Muuta en osaa arvata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 21:15

Eräs mielenkiintoisimmista tulevista uutisista on varmaankin tieto eläkeiän kohtalosta. Sehän on uutinen joka koskee kovin monia suomalaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.03.2009 - 21:24

Vanhanen joutuu eroamaan ja hajottamaan hallituksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 22:29

Konkreetisimmin lähipäivinä kohdalle osuu nuo Finnairin lakkouhat ja miten ne ratkeavat. Eläkeikäasioiden kanssa iilmeisesti painitaan vielä pitkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 22:34

pörssit romuttuu:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 23:33

Pörssi hermostuu, talous kuralla, yhteiskuntarauha uhattuna, hallitus ehdottaa yläikärajaa kansalle, Vanhanen pihalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 00:40

ilmoitus dollarin arvon romahduksesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 15:11

Kukas sen nyt tietäisi, en ainakaan minä. En omaa ennustajan lahjoja eikä muitakaan "noidan omisnaisuuksia".
En ymmärrä kysymyksen pointtia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 10:52

koronlasku ja vanhasen anteeksi pyyntö, jota saakin odottaa hyvän aikaa, siis koskien eläke ikää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.03.2009 - 11:41

Ennustaja eukot ei tiedä mitään. Luoja heillekin polun luonut.