Onko sinulla mielessä hyviä "iskulauseita"?

Sellaisia joita voisi käyttää tansseissa, ravintoloissa jne.?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.03.2009 - 15:56

Vilman kanssa sanotaan, että: "Rakkaus voittaa"! Just luin tuosta Apu-lehdestä, että kesäkuun eurovaaleissa nukkuvien puolueen iskulause on: "Laveria ei jätetä".

Lisätty: 07.03.2009 - 15:59

Ai niin, meinas dementia iskeä taas. Siis mitä vois käyttää tansseissa jne....meikäläinen varmaan kysäseis, että kiinnostaisko sua lähtee piteleen jalkoja mun pöydän alla?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.03.2009 - 15:42

tätä ei ehkä kannata ekoilla treffeillä sanoa .. mut pakko laittaa tää tänne ku on niin hauska eli 'ninety mice too'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 16:12

Saanko luvan vai tanssitaanko ensin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.03.2009 - 16:30

No se ikivanha, mennäänks teille vai meille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 17:15

No vihdoinkin tavattiin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 17:27

Älkää vaan sanoko kauniista silmistä mitään. Se on ainakin käytetty fraasi.

Ehdotin patneria etsivälle siivoojalle iskusanoja;" tule meille niin pääset siivoomaan".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 17:51

Voisi kysyä leikkisästi: haluaisitko että dumbbaan sinua tanssien loputtua.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 19:22

Mennään meille, syödään pullaa ja ollaan alasti : )) ei muuten onnistunut tuolla sanonnalla vikittely... ei poika kaatanut mua tällä fraasilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 22:49

En tiedä onko nyt paras, mutta mulla ainakin johti melko pitkäaikaiseen suhteeseen, kun tulin sanoneeksi ensimmäisen tanssin loputtua että:

"hyvä että oot noin kevyt kun siinä varpailla seisoskelet"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 00:44

Mitens ilta on menny?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 01:09

Saisinko puhelinnumerosi? Olen nimittäin kyllästynyt omaani.( En muista mistä ton luin, mutta jäi mieleen.Harmittoman hauska.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 10:44

Tykkäisin itse käydä leffoissa mutta en vain tunnu löytävän ketään seurakseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.04.2009 - 17:46

Kiva ku sun pitää olla tollanen pässi et tallot mun varpaat!!!!!. Mun ja mun miehen suhde alko ku sanoin noin ja nyt kolmatta vuotta naimisissa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.05.2009 - 19:38

Että Jotta Koska kun, jos vaikka oisit mun?