Onko sinussa remontti reiskan vikaa,remontoitko itse kotiasi,otatko vinkkejä näistä tv ohjelmista.

Tässä siivotessa katselin ,että olohuoneen tapetit ovat tulleet tinsäpäähän ne on vaihdettava,se hoituu kyllä mieheltäni.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.03.2009 - 13:44

Puolisoni oli hämmentynyt kun tultuaan sairaalasta olin tehnyt pientä remppaa. Otin alakerrasta kahden pienen makuuhuoneen välisen seinän pois. Ei siinä tarvittu kuin moukari, sorkkarauta ja kirves.

Purkaminen oli kivaa, mutta kattolevyt piti uusia, lattia paneloida. Kaikkea en osannut ja jälki on sen mukaista, mutta naapuri auttoi ja lainasi välineitä. Ja mies laittoi jotakin uusiksi. Mutta nyt se on tehty ja 19 neliön huoneesta olen pollea.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,olet sie aikamoinen likka,olisin halunnut nähdä,kun sie siellä lekan kanssa heiluit.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.03.2009 - 12:57

otan vinkkjä ja annan isännälle joka sanoo joo, joo ja mitään ei tapahdu...hän vaan toteaa, että mukamas minun mieli muuttuu tiuhaan tahtiin, aina kun katson remontti reiskaa, niin ain uusia ideoita minulla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.03.2009 - 13:58

Ei ole reiskan vikaa, enkä remontoi. Kyllä vuokraava yhtiö hoitaa rempan sitten, kun minä muutan manan majoille, jotta uudet asukkaat saa nauttia tyylikkäästä asunnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 14:26

kyllä sitä tulee kateltua remppa ohjelmista vinkkejä ja kai sitä remppa reiskan vikaa löytyy, koska ollaan miehen kans rakennettu omin kätösin nykyinen talokin ja parasta aikaa ollaan aloitettu iso urakka,kun maalataan koko talo uudestaan, ensin sisältä ja kun ilmat alkaa sallia niin ulkoa myös. mieheni on meinaan raksa mies ammatiltaan:), nii kaikki tulee väkisin omasta takaa ja minähän olen ahkerana mukana toteuttamassa kaikkea, mitä vain pystyn ja osaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 14:28

en remontoi mutta niitä ohjelmia on silti mielenkiintoista katsoa sillon tällöin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 14:58

Olemme mieheni kanssa remontoineet 3 huonetta ja wc:n, aivan ihanaa hommaa kun saa jotain tehdä käsillään ja siinä sitten näkee työnsä jäljen : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 15:31

Jossain elämäni vaiheessa olen ollut remonttitiimin toinen puoli, joten tapetoin, maalaan, puran, naulaan jne. tarvittaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 17:20

Tähän ikään mennessä olen ostanut kolme käytetyssä kunnossa ollutta kämppää ja kunnostanut ne ruokakunnalleni asuttavaan kuntoon, eli voinee sanoa että vähän on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 00:48

Sisäremppaa teen, koska ukko ei viiti. En puhu nyt pelkästään sisustamisesta, olen mm.asentanut lavuaarin ja kaappeja itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 12:27

En ota vinkkejä, sillä samassa huushollissa asustaa puolisoni, joka on tehnyt remonttihommia työkseen parikymmenä vuotta. Eikä meillä päde lause "suutarin lapsilla ei kenkiä ole". Remppaa on tehty tarpeen niin vaatiessa sulassa sovussa ilman remonttireiskan niksipirkkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 08:17

En minä, en katso ehkä remontoi. Mieheni katsoo ko.ohjelman kyllä ja jotain pieniä vinkkejä saa varmaan, on ihan toisella alalla kun "remonttireiskana".

Lisätty: 09.03.2009 - 08:18

Tapetoinnista on kokemusta, sen osaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 18:25

Kyllä tulee katsottua,aina uusinnat sunnuntai aamuna.Aina sieltä jotain mieleen jää.Kyllä itse remontoidaan,meillä on ikuisuus projekti käynnissä.