martta kysymys ,mitä laitetaan ruokaa viikon loppuna?

Tänään syömme jauhelihakastiketta,perunoita ja kasviksia,huomenna teen juustolla ja kinkulla täytettyjä pikkuporsaita.Ostin porsaan ulkofilettä aikamoisen köntin oli tarjouksessa meidän kaupassa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.03.2009 - 11:34

Paistettui pottuloi, kunkusta seuraavia nakkei, lihapullii, paistettuu sipulii, ison maan pekonii, paistettui munei, sen naaraspuolisen:), ja vain toiselt puolet = pyttipannuu
Varmaan jo puol vuotta kun pyttarii tehny, jot nyt sitten tätä mielitekoo täyttämään...

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,herkulliselta kulostaa sinun menyysi,aijon tehdä sitä itsekkin jonain päivänä.Antoisia ruoan laitto hetkiä sinulle toivoen kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 07.03.2009 - 09:10

Jaaha, kun tietäis. On vielä kaupassa käymättä. Kai sieltä jotain käteen tarttuu, mistä sitten väsää jotain syömäkelpoista. On vielä tuota Karjalanpaistia, jota eilen tein. Riittää ainakin tälle päivälle se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 09:26

Jauhelihapihvejä perunamuusia sekä raastesalaattia tänään, huomenna broilerin filettä ja riisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 09:29

pitää ensun käydä kaupassa ja katsoa mitä tarttuu mukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 10:24

isäntä tekee jauhelihakeittoa, jota myös syödään huomenna, mutta illalla syödäänkin seisovasta pöydästä, kun menemme 50 sille....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 10:57

perunat ja jauhelihakastike. Huomiseksi meidät on kutsuttu kylään syömään, se on arvoitus mitä tarjoillaan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 11:28

OLisi kalan vuoro, ilmeisesti uunikalaa on tehtävä ja siihen paljon vihanneksia lisukkeeksi, niin eiköhän olisi viikonlopun henkivakuutus taas uusittu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 11:53

Kalaa, perunoita ja tillikastiketta tämän päivän menuu : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 13:55

Porsaan filettä perunamuussia ja haudutettuja vihanneksia(sipulia,porkanaa,lanttua ja paprikaa). huommenna näitä jämiä mitä jäi,tuli tehtyä reilu satsi. Piti pyytää lapsetkin syömään. Hyvää oli......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 15:44

Meillä tänään kevyt puuropäivä. Haudutettua ohraryynipuuroa mansikkakeiton kanssa.
Huomenna uunivuokaan broiskun rintaleikkeet ja vihanneksia. Lisäksi riisiä arabialaiseen tapaan ja kaaliporkkanaraastetta. Päiväkahville olen juuri leiponut vadelmapiirakkaa. Ensi yöksi meen töihin ja siellä keitän parit kahvit ja syön leipää sekä hedelmiä...jos on rauhallinen yö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 01:14

Söimme pyttipannua ja arinaruisleipää. Nam...
Kreikkalainen salaatti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 14:55

Meillä oli lauantaina porsaa sisäfilettä kera juuressoseen. Lisänä vihersalaattia. Jälkiruokana suklaamousse.
Juomana punaviiniä.
Sunnuntaina taas karitsan paahtopaistia, valkosipuliperunat, salaattia. Jälkiruokana hedelmiä.Juomana punaviini.