Entäpäs "all inclusive"; oletko kokeillut... kannattiko?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2009 - 06:14

Jep kokeiltu on ja uudelleen menossa toiseen paikkaan. Helppoa, halpaa ja hyvää. Ei sido mihinkään. Huoletonta lomailua. Oltu myös toisenlaisilla, itse tehty/ostettu mistä sattuu. Niihin verrattuna minun mielestäni easy living.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2009 - 23:58

en itse ole mutta tuttuni ovat tykänneet kovasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 01:07

Kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.03.2009 - 08:29

En haluaisi täysihoitomatkaa. Söisin omaan tahtiini jossain ulkona, etten olisi sidoksissa hotelliin tietyllä kellon lyömällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 09:30

Kerran 70-luvulla Sisiliassa (ja se riitti kokemukseksi) liian sitovaa meikäläiselle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 10:34

oltiin täyshoidossa pärnys , kun olimme kylpylälomalla, se oli ressaavin loma ikinä, kun piti kokoajan juosta kellon perässä ja oli hoitoja ruokailuu ym..me ei kylläkään syöty hotellissa kuin muutaman kerran juuri siksi, kun kaupungilla käveltiin eikä jaksanut juosta siellä ruoka aikoina, joten söimme missä miloinkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 10:55

joskus nuorena olen ollut täyshoidossa.. en nyt enää välitä. Tulee syötyä liikaa ja rajoittavaa. Pittää olla syömässä määrätyillä kellonlyömillä. Tykkään omasta tahdista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 14:39

Lihottaa, on sitova ja liikaa kaikkea. Kertakokemus riitti, ei sovi meikäläisen vartalolle.