Suositko äkkilähtöjä? Jos, niin kokemuksiasi niistä...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.03.2009 - 23:56

Äkkilähdöt on hyvä tapa spontaanille ihmiselle päästä matkaan. Ei tarvitse sen enempiä ja pitempään pähkäillä asiaa.Jos ajankohta on sopiva ja rahat taskussa, niin eikun menoksi. Joskus voi yllättäen päästä tosi tasokkaisiinkin majoituksiin.Avointa mieltä ja ripaus seikkailunhakua matkalaukussa on mielenkiintoista katsoa maailmaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2009 - 23:53

Ei ole ulkomaille äkkilähtöjä tullut tehtyä.Muuten kyllä. Olisi mielenkiintoista kokeilla äkkilähtöä. Vieläpä niin että Hesaan odottamaan mihin lähdetään jos sellaisia matkoja vielä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 00:00

suosin ilman muuta.lokakuun toisella viikolla ostn äkkilähdön. varasin matkan manantaina lähtö keskiviikkona, oulusta plaia de inglisiin hinta 215e. hotelli oli mitä loistavin . nytkin minulla on matkalaukku pakattuna sängyn alla. jos vain mahdollista niin parin vuorokauden varotuksella säästö on 700-1000 e. mutta kannatta varmistaa onko onko määritelty hotelli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 01:08

Siloin tällöin, onnistuneita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 05:50

minun kaikki lähdöt kuuluu kategoriaan äkkilähdöt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 07:22

Äkkiä en lähtis mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 07:26

Viime kuussa viikko Nerjassa, hotelli aamiaisella ja lennot 215 € / vk.
Hinta laatusuhde kohdallaan.

Tavallisesti otan vain lennon ja ja varaan hotellin erikseen netistä tai paikanpäällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.03.2009 - 08:24

En ole vielä äkkilähtöjä käyttänyt, mutta mikä ettei, jos kaikki natsaisi kohdalleen juuri silloin ajan, rahan ja paikan suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 10:19

muutaman kerran osunut kohdalle sopiva äkkilähtötarjous, hienosti saanut rahalle vastinetta, en kuitenkaan istu 'kyttäilemässä' niitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 10:54

suosin, ovat edullisempia ja yrittäjänä on mahdollisuu lähteä nopeastikin. Pelkästään hyviä kokemuksia:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 11:57

Kerran olen ottanut äkkilähdön ja se oli onnistunut lähtö, mut nykyään täytyy vähän enemmän ja aikaisin suunnitella lähtöni, mut toivon, että jossain vaiheessa onnistuu äkkilähtöjen ottaminen, säästäähän siinä paljon : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 14:02

Kyllä kannattaa äkkilähdöt,niissä säästää ihan valtavasti. Tosi hyvistä hotelleista voi saada paikan,mihin saisi maksaa mansikoita. Pitää uskaltaa vaan ottaa riski.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 12:59

tässä kyttäilen itsekkin parhaillaan äkkilähtöjä ja tarjontaa näyttää olevan.Thaimaaseenkin pääsee 4hlön perhe 2200€

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 12:31

en suosi. en tykkää äkki lähdöistä missään tapauksessa.