Lempijuomasi? Miksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2009 - 10:49

Valion Appelsiini tuoremehu, jäiden kera. Täyttää suun mukavasti raikkaalla maulla ja tuo mieleen auringon valon.

Kysyjän kommentti

Ainakin terveellistä! :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 06.03.2009 - 22:19

Vesi. Sopii kaikkien ruokien kanssa. Eikä aiheuta mitään sivuoireita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 22:28

vesi, sopii kaikkien kanssa, myös nyt aloitin porkkana-ananas-gefelus juoman..olen nyt juonut sitä 2kk..mutta en ole saanut siitä mitään uskomattomia enerkia latauksia..joten jaksanko sitäkään juoda kauaa..? ja miksi sitä juon ..no luulin että se on ihme juoma..eipä olekaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 23:11

Rainbowin Hedelmä juoma. Oon juonu sitä kesästä asti,enkä viäkää oo kyllästyny,se maistuu tosi hyvältä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 23:21

Yhteisöni "suvaitsevaisuuden " tuntien, vastaan, että ehdottomasti hanavesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 23:29

maito on ihanaa.. mut tällä hetkellä vesi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 01:11

Vesi, sammuttaa janon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 07:04

Aikakausittain lempijuomat vaihtelee, mutta vesihän se on perusparas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 09:18

IIIolut ja vichy, hiilihapollinen mun makuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 10:49

jos se on lempijuoma mitä eniten juon.. se on sitten maito:) sen kummempia selittelemättä.. kylmä maito on HYVÄÄ:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 12:01

Maito ruuan kanssa, joulu limppari on aivan ihanaa joskin sitä saa vain joulun aikaan : ) vichy : )
Kahvi on aivan ihanaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 12:06

Maito vanhin voitehista, vai mites se ny oli.... riippuupi, josko ruuan kanssa, ja millasen ruuan, hernekeiton kans ei käy punaviini, jne.. janojuomana töissä vesi ha-nasta:), Olvin wishy, tai olut, ruokajuomana useimmiten tuo maito siis tai gefilus-piimä 1%, vatsa tykkää, jos sitä gurmeeruokaa, niin lasillinen tanniinitonta punaviiniä, tai puolikuivaa valkoviiniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 14:37

vettä tulee tietysti juotua ihan joka päivä ja se menee tilanteessa kuin tilanteessa, mutta hyvän ruuan kans tykkään ottaa hyvää punaviiniä. ja siideri sit saunan jälkeen tai muuten viikonloppuna telkkarii kattoessa ja hyvässä seurassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 17:34

vesihän se jos litroissa lasketaan, ja sopiikin lähes joka paikkaan,mutta 'herkutteluun' ei löydy täyteläisen, pehmeän, aromikkaan punkun ylikäynnyttä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 01:43

Vesi tottakai, mutta kyllä simakin on hyvää. Muutamina päivinä tehnyt mieli valtavasti. No ilman kahvia voisi olla hieman ankeaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 11:30

mä käytän kyllä aika monesti viikon loppuisin hyvän ruuan kanssa punaviiniä. sit arki päivinä ihan kylmää vettä ruoka juomana. koska en voi juoda tavallista maitoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 09:14

mallasviski, valitettavasti ei sovi minkään kanssa ja käyttöä rajaoittavat monet tekijät