Välilä miehillekin kysymys, näin vain tämän otsikon iltalehdessä ja ajattelin sopivan meille monille pikkuisen iäkkäämmille .

www.iltasanomat.fi/hyvaolo/s...id=1661375

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.03.2009 - 18:37

Totta joka sana. Tuli mieleen ruotsalaissulhanen, joka istui hääyön häävuoteen reunalla odottaen turvotuksen laskevan... taisi olla suomalaismorsian? (Anteeksi)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2009 - 18:38

allekirjoitan ainakin tuon jotta on "kallisarvoisin elin ja huolenaihe läpi elämän " miehen mielestä :) muust en tiiä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.03.2009 - 19:41

Oli täyttä asiaa joka sana, veikken mies olekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 19:46

Samoin sanoin, tärkeä asia, miesten kannattaisi huolehtia terveydestään myös tässä suhteessa, se "elämää suurempi", voi toiminnoillaan/toimimattomuudellaan ilmaista ilmaiseksi esim. joitakin sairauksia, joten kannattanee käydä yhtä säännöllisin väliajoin lääkärissä (otattaa verikokeita/kliininen tutkimus) näis asiois, kuin naiset Papa-kokeissa, yms. ei se sen kummosempaa/hävettävämpää ole...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 20:30

Kannattaa pitää jormasta hyvä huoli niin ei tule yllätyksiä meinaan ikäviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 21:46

niin poijaat, aina se ja sen kokokaan ei ole imitsi, vaan muistakaa..sekään ei ole miehen mitta..olette paljon ihguimpia, kuin se ja sen pituus..no taas menin kysymyksen ohi, mutta tätä mieltä on tämä emo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 03:38

päivittäinen sexi pitää pikkuveljen kunnossa,tämä kyllä edellyttää paljon uusia suhteita viikottain