naiset, saatteko orgasmin helposti? onko ongelmia saada norm yhteydessä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.03.2009 - 18:41

Viikonloppukysymykset näköjään alkoivat taas Napsussa; Aikoja sitten tunsin hänet, mutta nyt ei ees vastaa kännykkäänsä, liekö sitten muuttanut jonnekin muualle, jos puhumme samasta henkilöstä :)

Lisätty: 06.03.2009 - 19:41

Siis eikö hänen sukunimensä ollutkaan Orgasmi??

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2009 - 18:24

Tämä on varmasti niitä kysymyksiä joihin nimimerkit ei vastaa anonyymin kysymyksiin. Omasta puolestani voin vastata että monella naisella g-piste ja aivot ovat vaihtaneet paikkaa.miehillä on myös samankaltaisia ongelmia mm. citymaasturit ja monet vempaimet paremmat kuin naapurilla sekä v. tabletit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 18:28

se tulee ja menee.. normaalissa tai epänormaalissa:) tai sitten ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 18:32

Nuorempana - en minä, mutta pojat -sanoi tytöistä: - Joka ei oo pyörtyny, on tullu käestä kiittään...
Sovinismiako; ei ainakaan vastaus ns. kysymykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 18:43

saan heti kun haluan. Mutta vain normaali yhteydessä eli ei mitään epänormaalia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.03.2009 - 19:36

Ei ole ongelmia, kunhan vaan sais miehen kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 20:02

Onko miehet tulleet ihan hassuiksi? Siivoojapoikakin alkoi heti aamusta puhumaan uudesta löydöstään eli tantraseksistä. Monistin sille netistä pinon papereita ettei puhu naisilleen läpiä päähänsä.

Mitä mun orgasmit kenellekään anonyymille kuuluu. Tirkistelyä sanon ma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 21:55

miksi haluat tietää? etkö osaa käsitellä kamuasi? oletko itse epäkypsä olemaan naisen kanssa, tai ehkäpä liian ujo, kokematon..vastaa minulle, tähän nim. ciby..merkkiin hen.kohtasti, niin minäkin vastaan sinulle!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 18:35

Vastaiskohan...joo..no enpäs vastaakaan..... ongelmia ei ainakaan ole, missään mielessä eikä suhteessa, eikä sängyssä, eikä sängyn vieressä, ei pöydällä eikä muuallakaan. Hyvä mies tekee aina hyvän työn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 02:28

En varmasti saa jos ensin pitää mieheltä sokerilla houkutella esille ja ottaa pinseteillä kiinni. Onks tää normaalia?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 07:44

Homma lähtee naisella korvien välistä,miehenkin täytyy tietää mitä tekee.