Mihin haitte opiskelemaan? tai aikoinaan haitte?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.03.2009 - 18:49

Melkein kaikkiin olen päässyt mihin olen hakenut. Käsi-ja taideteoll., Ammattikoulu, Kauppaopisto, mutta ammattikorkeessa väittävät ettei minulla ole vaadittavaa pohjakoulutusta haaveilemalleni linjalle, vaikka on. :/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2009 - 18:45

Pariin hain, molempiin pääsin. Monet ovat kutsutut, harvat valitut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.03.2009 - 19:30

Kahteen hain ja molempiin olisin päässyt. Tuli valinnan paikka eteen, että kumpaan menen. Menin kauppakouluun. Ammattikoulu oli se toinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 19:39

Hain poliisikouluun, lääkintäjutskiin, yms. joihinkin pääsin, näin ympäripyöreesti sanottuna :), mutta siitä omasta ruokaravintolasta vielä haaveilen ja toivon, ettei se tosi-tosi vanhuus tuu sitä ennen.. vaan pääsen sitäkin kokeilemaan...

Mielestäni ihmisen kannattaa aina kokeilla sitä (esim. ammattia, harrastusta, tms) mihin tuntee kiinnostusta, eipähän ainakaan sitten kadu sitä, ettei yrittänyt, vaan haikailee vanhempana, jot jos, ja jos oisin hakenu, jos oisin.... eikös?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 22:03

hain, pyrin ammatilliseen koulutukseen ja pääsin, sen ja useamman työrupeamman jälkeen , hain yrityskoulutukseen ja pääsin.. ja yritysvuoteni jälkeen..ja erillisten hoitovirheuden jälkeen , en ole mittään muuta kuin työkyvytön....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 23:14

Hain lukioon ja kauppikseen,saa nyt sitten nähdä kumpaan pääsen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 01:20

Helsingin Yliopistoon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 14:42

hain 15 vuotta sitten eka kerran peruskoulun jälkeen parturi-kampaamo linjalle ja pääsin sinne ensimmäisellä yrityksellä ja sillä tiellä ollaan edelleen. 9 vuotta sitten hain myöskin kosmetologi linjalle ja pääsin sinnekin ensimmäisellä yrityksellä. muihin opinahjoihin tai kursseille ei ole tullut haettua, koska taitaa olla se oma ala jo löydetty:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 18:00

Minä menin sinne missä ei silloin ollut numerus claususta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 02:36

Opiskelen vieläkin. Hain pari vuotta sitten. Lisäkoulutusta, huh, huh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 09:11

marssin suoraan sisään papereillani (HY)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 23:13

Ilmottautuminen riitti mat.luon.tiet aikoinaan kun oli matikan L