Löytyykö automaatteja rahan nostoon helposti? Millainen on hitataso? Kohteena Sharm el Sheikh ja siellä Domina Coral Bay. Vinkkejä

Avainsanat: sharm el sheikh domina coral bay valuutta hinnat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2009 - 17:24

Kyllä rahaa saat varmasti automaateista (visa/mastercard....) Sharm el sheikissä. Hinta tasosta en hirveessti uskalla kertoa kun en ole itse vähään aikaan ollut.
Tuttu sainoi vesipuiston olleen kallis paikka mutta rannalla muuten melko edullista. Alkoholi on yleensä kallista muslimimaissa. Egypti on halpa maa mutta Sharm on turistikaupunki ja niin myös hintataso siellä korkea mutta ihan suomeen verraten kohtuullista.
Käsityöt mm. papyrus piirokset, parfyymit ja matot/ryijyt halpoja. Parfyymimyyjät vaan on niin ärsyttäviä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2009 - 16:36

Aivan varmasti löytyy tälläisessä turistikohteessa joka puolelta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.04.2009 - 19:33

Automaatteja löytyy ja me löysimme halvan retkien järjestäjän aivan Falcon Hilss Hotellin vierestä, El Motelat Streetiltä, supermarketin ja hopealiikkeen välissä, Brothers Dive College.
hintoja mm. Aquapark 25€ sis ruuat ja juomat! Lentäen luxoriin 170€, Cairoon160€, bussilla Cairoon 40€, mönkijäsafari single 20€, duble 25€, ras muhamed snorklausmatka veneellä 30€ autolla 20€, tiran saari 22€, Abo Calum, Blue Hole & Dahad 40€, Colored canyon & Dahab 35 €, St.Catherine luostari & Dahab 25€, mooseksen vuori ja St Catherine 29€, Grqand safari 40€, Beduin dinner 25 €, Sunset camel trip 15€, kaikki nämä sisältävät ruuat ja juomat. lisäksi vielä Lasipohjavene 10€, delfiini show 12 €, submarine 40€
Rehtejä poikia!! Hyvä ja luotettava palvelu!!! Suosittelen vertaamaan hintoja suomalaisten matkatoimiston hintoihin. (ei niillä kaikilla ole edes suomenkielistä opasta mukana!!!! samanlaisia retkiä, eri hinnat vaan!!!) Soittakaa Modylle +02105787141 puhuu hyvää englantia, venäjää ja arabiaa sekä myös vähän italiaa, espanjaa ja saksaa.