mitä teksisit jos voittaisit lotossa? kuinka paljon antaisit siitä rahaa kavereille ja kuinka monelle kertoisit siitä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.03.2009 - 16:56

Jos voittaisin yli miljoonan en varmasti kertoisi ainakaan totuutta, suomalaisten kansantauti eli kateus vaivaa uskomattoman useaa.
Ostaisin asunnon ja loput vaikka määräaikaistalletukseen, joka ei tosin tuota juuri nyt oikeastaan mitään...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2009 - 16:13

Riippuu vähän paljonko voittaa. Jos 7 oikein niin maksaisin velat ja laskut, ostaisin talon Espanjasta. Maksaisin myös läheisten velkoja ja antaisin hyväntekeväisyyteen osan. Yrittäisin olla kertomatta kenellekkään. "se jolla onni on se onnen kätkeköön"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 16:15

Tämän tyyppinen kysymys on ollut aiemmin johon vastasin lasteni talovelat maksavani pois sekä käyttörahaa heille jättäväni, itselläni on kaikkea mitä haluan . Mutta tämän luonteeni skorpioni mikä tykkää kostaa takaapäin, voisin lähettää tiliotteeni kuukausittain henkilöille jotka ovat hattuilleet minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 16:15

laittaisin osan johonkin säästötilille, menisin shoppailemaan, matkustelisin, vois ehkä miettiä talon ostamista jostain.. en varmaan antais rahaa kavereille mut ostaisin tietenkin jotain! en varmaan pystyis olemaan kertomatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.03.2009 - 16:33

Ostaisin kaikkea tarpeellista, matkustelisin, en kertoisi asiasta enkä antaisi rahaa kavereille. Jätän ne mieluummin perinnöksi lapselleni ja hänen perheensä tarpeisiin.
Hyvä sanoa näin, kun en lottoa, en voi myöskään voittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 16:35

parikymmentä hyvää vastausta muutama päiväsitten:

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/9208

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 17:24

Joo vastasin joku aika sitten samaan kysymykseen, katso sieltä.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 18:42

(Toistoa?): Tuhlaisin kaiken turhuuteen ja lähtisin täältä onnellinen hymy huulilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 20:56

Perheelle ja parille ystävälle kertoisin,puolet antaisin hyväntekeväisyyteen.loput lähipiirin kanssa jakaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 21:36

Minäpä en vastannut, joten vastaan nyt. Kaikki mitä saisin yli miljoonan antaisin tyttärelleni, siskolleni, äidilleni ja muille sukulaisille. Miljoonalla ostaisin itseni etelän lämpöön loppuiäkseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 02:50

Kattoo sitten kun voitan.