Mikä auttaa vatsavaivoihin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.03.2009 - 16:18

menee makaamaan selälleen.. ja voi myös nostaa jalat ylös. riippuu tietenkin millanen vaiva.. mut jos pistää niin toi auttaa

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2009 - 15:32

Riippuu vatsavaivoista.Jos närästää Oraaliliuos Gaviscon on minulla auttanut varsin nopeasti. Ummetukseen löytyy käsikauppalääkkeitä ja luumut ovat aika hyviä. Jos vaiva jatkuu ehdotan lääkärin apua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.03.2009 - 16:17

Mene lääkäriin, ja vatsavaivojen syyt selvitettyään määrää sulle hoidon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 17:30

Jos ei liikunta ulkona auta niin sen jälkeen mene lääkäriin. En kehoittaisi lääkkeiden syöntiä ensimmäisenä.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 20:19

Tarkkaile syömisiäsi. Nykyisin on yleistynyt herkkyys maitoa sisältäville tuotteille. En edes yritä kirjoittaa sen sanahirviön nimeä eli laktoosi.......

Jos mahasi alkaa murista ja möyriä ruokailun jälkeen ja sun pitää mennä äkkiä vessaan niin se olisi merkki tällaisesta herkkyydestä.

Tämä asia pitää selvittää lääkärin kanssa. Ja onha niitä muitakin sairauksia, mutta se, että pieru on eksyksissä on vain ihan tavallinen ilmavaiva. Sekin saa vatsan kipeäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 07:36

Ruoka on usimiten ratkaisu,riippuu vaivasta,mitä ruokavaliolle pitää tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 01:26

Voi kun tietäskin. Mulla on kanssa vatsavaivoja aika ajoin.