Kun maailmaa luotiin niin Madeiraa onnisti, miksi?

Avainsanat: paratiisi viherpeukalo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.03.2009 - 19:59

Madeira on luontoharrastajan toive. Tasainen lämpö ympäri vuoden, aurinkoa ja sadetta sopivassa suhteessa. Siksi kasveja löytyy jokaisen makuun. Madeiraa ympäröivät vedet ovat syviä ja puhtaita joten kalojen kirjokin on todella runsas.
Ehkäpä siinä syitä miksi Madeiran voi sanoa olleen onnettaren suosikki.
Ja lisäksi vielä, tästä paratiisista puuttuvat käärmeet.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Maideralla kaikki on kohdallaan: ilmasto, maaperä ja sijainti. Sen vuoksi se on kasvien paratiisi ja luontoihmisten ihana lomasaari.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 06.03.2009 - 12:12

Ehkäpä luontonsa vuoksi. Siellä on laakeripuumetsiä. Tuliperäisiä vuoria, jotka eivät ole toimineet 6500:n vuoteen. Sinne on rakennettu vanhanaikaisia kastelukanavia (levadoja) ja maisema kaikkinensa on upea. Viinirypäleitä ja hedelmiä kasvatetaan. Johan tässä on aineksia paratiisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 12:34

En tiedä onnistiko Madeiraa. Viherpeukaloille varmaan ok ok. Omat paratiisini ovat ihan muualla., niihin sisältyy vanhoja rakennustaiteellisia luomuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 12:49

Hellettä enemmän kun täällä Pohjolassa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 12:55

Kukkasia ainakin kasvaa joka lähtöön,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 13:23

siellä on sellasia kasveja/kukkia joita ei oo missään muualla.. ja siellä on lämmintä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 19:25

Hyvä nimi sillä ainakin, kuin Suomi olis Koskenkorva tai absoluuteille Puolukkamehu.