Hyvää huomenta napsulaiset! Mitenkäs sitä vietetään viikonloppu? Miten miehet muistaa naistenpäivää?

Itse lähden nyt auttamaan synttäripäivän sankaria valmistelemaan juhlahuonetta ja huomenna onkin ne synttärit ja sunnuntaina luen napsusta jännityneenä, miten miehet muistaa naistenpäivää.....HYVÄÄ VIIKONLOPPUA!

Avainsanat: syntymäpäivät naistenpäivät viikonloppu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.03.2009 - 11:20

Luulenpa, että meilläkin naistenpäivää vietetään. Ilmassa on sellainen väreily, että tulppaani on tulossa samassa vanhassa varressa.

Kysyjän kommentti

kiitos tämä oli hauska ja sai naurut taas joten kiitos ja myöskin muillekkin vastauksista...kaikki oli hyviä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2009 - 10:52

Huomenta vaan kaikille!!!!!!
Viikonlopusta tulee v armaankin samanlainen kuin aikaisemminkin, mutta onhan se teitä naisia jollakin lailla muistettava, mutta eipä nyt kaikkia paljasteta etukäteen, eipä olisi mitään hauskaa jos kaikki tietäisitte.
Hauskaa viikonloppua vaan kaikilkle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 11:00

Päivää kaikille. Töitä pitää tehdä viikonloppu, joten siinä lomassa siivousta ja lenkkeilyä. Naistenpäivää ei kait noteerata mitenkään, elikä ei tuu arvostusta...mies menee ilmeisesti omia menojaan. Itse onnittelen viesteillä läheisiä naisimmeisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 11:10

Ai onko naistenpäivä tulossa. En minä tiiä miten mun isä muistaa äitiä. Vai naisten päivä... Aattelin ehkä käydä mummin yötä ja uimassa! Ihana ilta tulossa! Käydään Joensuun mummin luona ja rentoudutaan saunassa ja altaassa. Tosi ihanaa! On hyvä juhlia ennen koulun alkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 11:17

Kotona vaan viikonloppua vietetään, eikä naistenpäivää sen kummemmin juhlita. sain Bulgariasta 2 kirjettä joissa oli sisällä martenitsat, naisilla on siellä langasta tehdyt koristeet rinnuksissa 8.3.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 11:23

Eiköhän se ole se perinteinen ja sen lisäksi vähän hellyyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.03.2009 - 12:04

Huomenta päivää jokaiselle. Naistenpäivä menee kohdallani ohi samalla systeemillä kuin kaikki muutkin päivät. Ja mitään erikoista ei ole tiedossa viikonlopuksi muutenkaan. Pientä liikuntaa metsäpoluilla, kauppareissua, ja normaaleita kotiaskareita. Mukavaa silti, kun siitä omasta olotilastaan nauttii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 12:46

Menen lenkille, syön hyvin, saunon ja haaveilen. Mieheltä sain ihanan kortin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 13:24

opiskellen (yllätys yllätys). tuskin ne miehet meitä naisia edes muistaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 15:14

ulkoillen.. aivan mahtava sää:) ja nyt leivon ruisleipää:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 19:23

N-päivää joka tuutista, pakko muistaa. Milloin olikaan se miestenpäivä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 04:08

viikonloppu muodostuu päivän mukaan,naisten päivän kunniaksi voisi katsella viikon lopuksi sellaisen 25v tyttöystävän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 14:45

olen juuri valmistautumassa ystäväni syntymäpäivä juhlille ja huomenna ajattelin pestä kissani:). siinäpä sitä onkin ihan jo toimintaa tälle viikonlopulle..ja jos aika riittää niin, jos hieman maalailisi seiniä...
naisten päivää ei varmaan muisteta..tai mie muistan;)..mies ei hihih