pitäisikö citykanit hävittää kokonaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.03.2009 - 10:39

weefille ja muille suojelijoille, haluaisitteko osallistua kustannuksiin? Citykanit ovat syöneet Helsingin kassaan satojentuhansien eurojen loven.

www.hs.fi/kaupunki/artikkeli...5234879757

ja sitten siitä kissan kaveruudesta näiden 'söpöläisten kanssa: Kissa jahtaa citykaneja Kumpulan siirtolapuutarhassa

www.hs.fi/kaupunki/artikkeli...5239245047

Kysyjän kommentti

kyllä ne saataisiin hävitetteyä vielä nyt,,mutta pitäisi toimia nopeast

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2009 - 00:23

asiantuntijoiden mukaan se ei enää edes onnistu, mutta radikaali vähentäminen on tarpeen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 05:57

kyllä niiden kantaa vois vähentää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 07:27

joo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 07:55

Elinvoimaiseksi (pääkaupunkiseudulla noin 10 000 yksilöä) päässeen kanikannan hävittäminen vaatii onnistuakseen tosi rajuja toimenpiteitä, tuskinpa niihin ollaan valmiita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 07:56

Totta, vähentää pitäisi tai ne valloittavat maan. Tuolla maailmalla ne tekee hyvää kanipaistia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 09:03

No ei! Ne on söpöjä! Mun kissakin tykkää kun pupukaveri käy aina välillä meidän takapihalla. Niitä pitäisi sen sijaan ruokkia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 11:09

Eiköhä se ole aika vaikee tehtävä?
Jos yhden hävität niinkolme syntyy tilalle ja tahti on kova.
Armeija olisi laitettava liikkeelle, varmaankin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.03.2009 - 11:40

Pitäskös ihmiset hävittää, kun alkaa olemaan liikakansoitusta? Ei, ei ja ei. Luontokappaleilla on sama oikeus elämiseen kuin meillä niin "viisailla" ihmisilläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 13:28

Tulisi todella kylmä talvi ,niin kanien taival voisi siihen päättyä. Ei ole ensimmäinen kerta kun joku eläin ei ole luontainen valtaa maan . ilmasto lämpenee niin vuosien päästä tarantellat ja iguaanit ovat meidän banaani puissa heh heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 20:44

Samaa mieltä,kuin edellinen.Kanit ei kuulu suomen luontoon puhumattakaan kaupungista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.03.2009 - 22:27

Näkisittepä Helsingissä pääradan varren kasvillisuuden, vasen puoli välillä Pasilan asema ja päärautatieasema, eli ns. Linnunlaulun seudun, siellä kaikki rungot loistaa valkoisena n. puolen metrin korkeuteen.
Tosin junasta näkyvät on pääosin ohuita sekapuun taimia (turhaa pöheikköä aidan vieressä, mutta se kertoo hyvin ongelman rajuudesta paikoitellen. Kaikki kanit on poistettava tavalla tai toisella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.03.2009 - 19:59

ne kannattaisi hävittää tai ne syövät puskat ja kaivelevat onkaloita ja tuhoaa kasvimaita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2009 - 20:21

ne on riesa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.04.2009 - 11:35

Kanit on niin söpöjä. Ei niitä saa tappaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.04.2009 - 11:39

100 miljoonaa ihmistä näkee maailmalla nälkää. Silti Helsingissä näkee lihavia ihmisiä. Pitäisikö lihavat ihmiset hävittä jotta nälkää näkeville riitäisi ruokaa?