Mitä olette mieltä eläkeiän nostamisesta? Entä hallituksen yksipuoleisella päätökselläkö? En ole varma onko tätä kysytty.Mahdollis

esti. En ole sitten huomannut jos on.

Lisätty: 06.03.2009 - 01:04

Muisti on hyvä mutta lyhyt.Olenhan itsekin vastannut ko.kysymykseen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.03.2009 - 11:20

Rahat alkaa loppua ja suuret ikäluokat on kynnyksellä! Mutta eipä tuossa monesta vuodesta ole kysymys, ihmetyttää vain Vanhasen lepsuus, mikä on joskus saavutettu, niin sitä pitää alkaa muokkailemaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2009 - 00:11

Syvältä noin periaatteessa, käytänössä joustava ratkaisu ja henkilökohtainen päätös olisi minusta se oikea malli.

samankaltainen kyssäri: www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/9222

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 00:21

minä olen ymmärtänyt maanviljelijöiden eläke ikä pysyy ennallaan 56 v
mitään korotusta ei tule ja pankinjohtajilla se on 60 v

Lisätty: 06.03.2009 - 00:25

korotus koskee työtä tekeviä ihmisiä,vanhanen ja muut maanviljelijät toivoo heidän kuolevan pois ennen eläkeikää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 05:49

Kansantaloudellisesti välttämätöntä; fiilata ja höylätä aina voi. Kolmikanta ohitettu päätöksenteossa, mutta eikö ollut aikakin. Sitä paitsi eduskunta, jonka olet ihan itse valinnut, päättää suuntaan tai toiseen, ei yksittäinen ministeri. Paljon porua, vähän villoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 06:10

ei toi nyt kovin ole oikein, kun hiihtolenkillä päätökset tekee. no eikai nyt ihan yks kantaan...hyvä ay..näyttäkääpä niille..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 10:08

Ihan kiva niille jotka haluaa tehdä töitä yli 60-vuotiaana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 10:21

Eläkeputket pois, sitä en ole koskaan ymmärtänyt. Poikkeuksellisia ikiä tulee aina olemaan, se on selviö. Esim. lentäjät eivät voi olla 65 v-ikäisinä työssä. Onhan nykyäänkin jo mahdollista olla työssä 68 ikävuoteen asti.
Asiasta on opposition taholta nostettu turhan iso metele...jostain täytyy aihetta huomauttamisen hakea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.03.2009 - 11:32

Ei ole mielestäni aiheellista siirtää eläkeikää, mutta toisaalta ei koske minua, niin en jaksa kantaa siitä suurempaa huolta. Vähän itsekkäästi ajateltu, mutta niinhän ihminen aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 15:21

minusta työikä pitäsisi olla vapaaehtoinen. Sellaiset "airasamulinit" jotka on vireitä ja haluaa tehä töitä hamaa loppuun, olla hyvä. Mutta vapaaehtoistuutta kaipaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 20:41

Homa on sieltä,mihin päivä ei paista.