onko lady gaga mies vai nainen ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.03.2009 - 22:24

Ota näistä nyt selvää tänä päivänä, jos osallistuisi johonkin hiihtokilpailuihin ja pärjäisi naisten sarjassa, niin pian tuokin juttu selvitettäisiin ...

Kuitenkin kiistatta tyttönä syntynyt ja sittemmin jotkut huhumyllyt interiksi väittäneet ...
________
Stefani Joanne Germanotta eli Lady GaGa (s. 20. maaliskuuta 1986 New York) on yhdysvaltalainen elektro-, dance- ja pop-laulaja, sanoittaja ja säveltäjä. Hänen vanhempansa ovat italialaisia.
___________

Intersukupuolisuus on sukupuolisuuden kehityspoikkeama, jossa yksilön sukupuolta ei voida yksiselitteisesti määrittää sukupuoliominaisuuksien avulla. Intersukupuolisella voi olla kummankin sukupuolen tunnusmerkkejä, tai sukupuoliset tunnusmerkit voivat olla epäselvät. Intersukupuolisuuden aiheuttajana on yleensä geenimutaatio tai sukupuolikromosomien poikkeava määrä, mutta myös kehitysiässä tapahtuneet hormonitasojen poikkeamat voivat johtaa intersukupuolisuustiloihin. Intersukupuolisesta ihmisestä on vanhastaan käytetty myös nimitystä hermafrodiitti.

Joissakin kulttuureissa intersukupuolisia on pidetty "kolmantena sukupuolena", mutta länsimaissa heidät on yleensä muokattu plastiikkakirurgian avulla ja kasvatettu jommankumman sukupuolen edustajaksi. Liian nuorena, lapsen mielipidettä huomioon ottamatta tehty leikkaus on kuitenkin useasti johtanut vakavaan sukupuoli-identiteetin ristiriitaan, ja nämä henkilöt ovat päätyneet transsukupuolisten tapaan sukupuolen korjausprosessiin. Tämä on herättänyt kritiikkiä intersukupuolisten lasten leikkaamista kohtaan.

Intersukupuolisuus on melko harvinainen ilmiö. Suomessa syntyy vuosittain noin 20 intersukupuolista lasta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.03.2009 - 22:15

Lady Gagaa on pidetty naisena, jo oikean nimensäkin perusteella. Nyt on jossakin alkanut liikkua huhuja, että hän olisikin mies.
Ota siitä sitten selvää, onko tipu kana vai kukko ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 22:22

naiseksi mä oon aina luullut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 23:02

se on ihan vaan nainen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 09:06

Ihan miten vaan, kaikki käy! Mutta saisi jo loppua tämä "PokerFace" joka soi mun päässä yötäpäivää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 20:39

Naiselta kyllä kuullostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.03.2009 - 13:00

hän on ollut mies

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.03.2009 - 16:00

Mä oon ehdottomasti sitä mieltä että se on nainen! Nää kaikki jutut alkaa jo pikku hijaa pänniä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.03.2009 - 21:07

LADY GAGA ON NAINEN EI MIES!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.03.2009 - 21:09

LADY GAGA ON NAINEN JA VAIKKA SE OLISKI MIES SE EI HAITTAAA KOSKA SEN ÄÄNI JA BIISIT ON IHAN SIKA HYVIÄ!!! USKOKAA SE ON NAINEN!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2009 - 21:00

lady gaga on syntynyt sillein että sillä on 2 sukupuolielintä, ja sit se on halunnu olla nainen ja tehny jtn että sen ääni on sellanen. ja sit sen rinnat ei oo kasvanu niin se on syöny niitä hormoneja. uskokaa nyt minua, radiossa sanottu monesti tuo !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2009 - 21:34

Yhdyn edeliseen, Lady GaGa itse kertoo eräässä haastattelussa olevansa intersukupuolinen (molempien sukupuolien sukupuolielimet) ja kuulemma pitää itseään naisena. Ja eihän se GaGasta sen pahempaa tee, oli kumpi tahansa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.03.2009 - 13:31

mielestäni Lady Gagalla on hyvä ääni,ja ihan hyvät kappaleet. Ja minun mielestäni ei ole mitään väliä onko hän mies vai nainen, tai vaikka kello tai lasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.03.2009 - 18:30

saatte sen niin helposti selville jos vaan haluatte.geneettinen fakta on että miehillä on pisempi nimetön kuin etusormi.Naisilla taas etusormi on pidempi kuin nimetön.eli katselkaa kuvia ja musavideoita niin Lady Gaga on NAINEN...Ja toiset puhuu että Gaga on sanonut olevansa mies haastattelussa ja toiset väittää että se on kertonut asiasta omassa elämänkerrassa(jota ei ole edes vielä kirjoitettu).sitten ne jotka alkaa väittää että sen sormi on leikattu niin semmonen uutinen että lääkärit ei lyhennä sormia suuren amputoimis riskin vuoksi!!!!

Lähteet:
miesten ja naisten eroavaisuudet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 09:07

Taitaa olla sellainen rajala keikkuja, mutta seköhän nyt sitten on pääasia? Eikös kyse kuitenkin pitäisi olla esittävästä taiteesta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2009 - 14:57

Se on oikeesti mies mutta se on leikattu ja ääni on tehty koneel ja jos se on keikal se ei itte oikee laula vaa se laulu on on radiosta tai jostain

Lähteet:
Oikeest

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2009 - 15:00

Lady GaGa on oikeesti intersukupuolinen niinku on jo aiemminki tässä sanottu!!!!! sitäpaitsi ei sen pitäs haitata niitä jotka oikeesti on sen faneja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2009 - 17:42

lady gaga on ennen mies kun se on ollu lapsi.

Lähteet:
[email protected]

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2009 - 23:19

ky

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.03.2009 - 17:22

Mulla on etusormi lyhempi kun nimetön ja ihan nainen oon ei se riipu sormista !!! Lady GaGa on nyt nainen eikä muulla oo välii. Ja mitä väliä jos oliskin mies ei se tee siitä pahempaa ihmistä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.03.2009 - 16:18

Se on vaa nainen mut leikkauksista ei mtn tietoo!

Lähteet:
-.-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2009 - 17:29

Stefani Joanne Germanotta, best known as Lady GaGa, is an American singer-songwriter and musician. When she was a little girl, she used to listen to Michael Jackson and Cyndi Lauper hits. She attended Convent of the Sacred Heart School, which is an exclusive private all-girls school in Manhattan which Nicky....
se on nainen ! ei se ny nii tyhmä oo et se tekis jonku sukupuoli leikkaukse ja kaikki silikoonit ja joku äni leikkaus eikö se ny maksais aika paljoo ei ja tossa tekstissa sanotaa ett' kun hän oli pieni tyttö ! se on nainen !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2009 - 17:31

ja kaikki väittää et sillä on miehen sääret sillä on naisen sääret !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.03.2009 - 19:18

''Vastattu: 13.03.2009 - 14:57
Se on oikeesti mies mutta se on leikattu ja ääni on tehty koneel ja jos se on keikal se ei itte oikee laula vaa se laulu on on radiosta tai jotain''
en usko että se kuuluu radiosta kun katsoo noita youtuben jotain ihan live live keikkoja!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.03.2009 - 11:04

Lädy gaga on NAINEN!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.03.2009 - 16:42

lady gaga on oikeasti mies se on käynyt sukupuoli leikkauksessa. live keikoilla se esim. kuulostaa iha mieheltä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tää teksti on niille tolloille jotka ei tiiä lady gagasta mitää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.03.2009 - 18:43

moi mä oon lady gaga fani mut tiiän et silt on vaihettu sukupuolielin:) sexikästä.kuunnelkaa se sen live keikka sen sääret näyttää ihan miehen sääriltä ja sen ääniki paljastaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.03.2009 - 18:50

haloo kaikki !!lady gagalla on intersukupuolielimet mut se pitää itteään naisena sen biisit on hyvii ja mäki luin sen et lady gaga on intresukupuolinen joten ei mitää noloo jokainen ihminen on sellane niiku on . mut se ihmetyttää et vaik se on intersukupuolinen ni se on must maailmankuulu heti hevosten jälkeen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.03.2009 - 12:42

naiselta se ainaki näyttää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.03.2009 - 19:22

Lady gaga näyttää naiselta ja on nainen.. sen ääni on muokattu levylle niinkuin suurimman osan laulajista... se voi olla totta et se on intersukupuolinen... niit on täs maailmas monii eikä sen pitäis olla mitenkää ihmeellist... jos lady gaga tuntee olevast nainen ni kyl se sit on... tiiän sellasiiki intersukupuolisii jotka on leikattu naiseks kosk se on helpompaa mut sit ku kasvaa vanhemmaks ni tunteeki olevast mies... joten uskokaa ihmiset jo Lady gaga on nainen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.03.2009 - 20:34

ai ai taitaa kuule mies olla kevyttä köliä havaittavissa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.03.2009 - 18:48

Kaikki fanit haluu uskotella, että se on nainen. Kyllä sen huomaa että se on mies, ei sen ääntä ole muokattu tai mitään. Siis onhan näitä leikkauksia olemassa, haloo? On myös kerrottu semmonen versio, että vanhemmat sai tytön, mutta saikin pojan, ja sitten toi Mr. GaGa sai hanttiin ja sit rupes syömään naishormooneja tai jotain?

- Mutta ite pidän sitä NYT naisena, mutta sen pukeutumistyylikin kieltämättä on hieman transumainen = ) Transut käyttää hyväkseen rintoja ja tommosia. Noi youtubevideot on muokattuja, mutta toi käsi kyl näyttää siin yhes videossa aika aidolta, eikä se aataminomenakaan miltään tekoaidolta näytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.03.2009 - 18:49

Vanhemmat siis HALUSIVAT tytön, ei saanut. Sori 8s

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.04.2009 - 10:52

Hei haloo, tietysti se on nainen. Sitä luullaan mieheksi sen takii, koska joskus kauan sitten ajateltiin että Christina Aguilera matkii Lady GaGan tyyliä. Sitten Christina sanoi "En edes tiedä, onko hän mies vai nainen!". IHAN TYHMII JUTTUJA! Hei ihmiset! Se on NAINEN!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.04.2009 - 00:35

Voi veljet, että ihmiset on hölmöjä. Tääkin juttu on lähtenyt jonkun herjan heitosta ja paisuu paisumista.
Tiesittekö muuten, että Christina Aguilerakin on oikeesti mies :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.04.2009 - 16:47

hello! kannatais jo lopettaa tää lady gaga on mies eipäs ku nainen.ihan hölmöö!jos lady gaga on mies ni sitte on vaik sen pitäs olla MISTER gaga!mä kuuntelen sitä koska mä fanitan sitä eikä se oo nii IIIIK vaik se saattaaki olla mies.mut jotkut luulee sitä naiseks vaan ulkonäön perusteella.mutta menkääpä youtubeen ja kirjottakaa sinne lady gaga pokerface ni alkaa ehkä äly ehkä vähän enemmän raksuttaa.TÄÄ ON SIT KAIKILLE HÖLMÖOLLE JOTKA LUULEE TIETÄVÄNSÄ LADY GAGASTA KAIKEN!