Arvostele omilla sanoilla tämä kappale (pink so what kirjoita youtubeen) ja sano sitten pisteet esim. 9/10 ok?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.03.2009 - 21:23

Rytmikäs, mutta minusta kovin yksitoikkoinen kappale.Varmaan kiva tanssia discossa. Pink on terävä nainen, nättikin minusta. Minä olen vain jo kasvanut ulos tällaisesta musiikista.

Pisteeni ovat 5/10

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.03.2009 - 21:55

Luulin jo että levy jäi paikoilleen kun sama renkutus vain jatkui, paikallaan junnaava. En pidä laulajattaren äänestä enkä kappaleista. Myös video oli vähintäänkin tylsä.
En voi arvostella tätä tubeen kun en ole sinne signeerautunut.
Yksi piste hienosta moottorisahasta.
( IRINA on parempi )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 09:06

jos se oli tämä :www.youtube.com/watch?v=dJZDsJ8UU64 niin olisin sanonut ilman kuuntelua että ei kiitos huono (ulkomaalaiset renkutukset ovat minusta surkeita)nyt kun kuuntelin pink;in kappaleen alusta loppuun 3 ..kertaa,se oli yllättävän hyvä, pidin se saatta löytyä minun autosta kohta. oli hyvä 9½/10.(ja normaalisti muuten, en blondeja perusta edes vilkasta)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 09:11

Ok! En viitti ees kuunnella, eiköhän ole kuultu jo tarpeeksi sitä rasittavaa huutoa joka tuutista! En tykkää! 1- (Piste siitä kun on niin kova muija)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 20:37

Ei,hullunpi poppi-biisiklsi 7