Ihmeitä tapahtuu, telkkari huutaa räjähtämäisillään. Auto starttaa itsekseen torvi huutaa valoja auto vilkuttaa syttyy tuleeen yms

Kukapas näitä tekee, ei kaikki ole itsestään selvää.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.03.2009 - 17:32

No sitten ei ole muuta kuin rahapussi auki ja vaihtoon kaikki laitteet, jos vaikka auttaisi!
Monasti on niin että kaikki kaatuu päälle ja joka laite menee rikki yhtä aikaa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.03.2009 - 17:33

Häiriöitä riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 17:34

Mitä hienompaa (keskeneräistä) tekniikkaa ympärillämme on, sitä enemmän 'selittämättömiä' vikoja ja häiriöitä ilmenee.

- ei ole kyse maailmanopun merkeistä, ei tuntemattomista terrosisteista eikä sen kummallisemmista salaliitoista -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 17:44

Hanki pian apua, tavalla tai toisella...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.03.2009 - 18:46

Ihmeitä ne nyt ei ainakaan ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 19:16

oisko sillai, että nuo meitin maahiset ois nyt täältä lomalla ja tuleet sinua kiusii..heh..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 21:40

no etpä ton kummempaa ihmettä saanut aikaan:) mä odoittaisn parempaa ihmettä. Tippuis senttejä tms:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 10:23

Kaikki ikivanhat vempaimet vaihtoon ennenkuin on liian myöhäistä! Tuo ei ole vaan aivan luonnollinen asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 01:21

Nuo on niitä arkipäivän pieniä 'ihmeitä', jotka pitävät teollisuuden pyörät pyörimässä