Keväistä huomenta kaikille napsuttarille ja napsuille.Mitä aiot tehdä just tänään?Minä menen ystävättäreni kanssa ulos anankin.

Nyt aamulla laitan pesukoneen päälle,sit ruokaa laitan myöhemmin ja illalla menemme ätiäni katsomaan sairaalaan hänkin alkaa toipua noroviruksesta ja toivon mukaan kohta pääsee kotiin,toivottavasti.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.03.2009 - 11:51

Päivää täältäkin. juuri tulin koiran kanssa lenkiltä ja ajattelin siivoskella vähän ja tehdä jauhelihakeittoa. illalla mummoni 85 vuotis synttärikaffeilla ajattelimme käydä ja samalla viedä äipälle huopikkaat kun kirpparilta semmoset löysin sopuhintaan.

Kysyjän kommentti

Paras vastus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.03.2009 - 07:41

Illalla on tarkoitus mennä hohtokeilaamaan ja curling rata on myös varattuna, meitä on sellainen naisporukka, jälkeen mennään pitsalle ja kaljalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 07:50

Odottelen tässä siivoojapoikaani. Kunhan saan systeemit pyörimään lähden asioimaan ja iltapäivä meneekin sitten kansalaisopiston tietotekniikkaluokassa.

Kun tulen kurssilta leivon jotakin kahvin kanssa tarjottavaa. Huomenna on minun vuoroni tarjota vertaistukirymässämme kahvit. Tällä kertaa luennon ja keskustelun aiheena on lintujen kevätmuutto.

Hyvää ja antoisaa loppupäivää kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 08:15

Pitäis saada vähän lisukkeita sen jokapäiväisen leivän päälle. Puolita päivin olisi neuvottelu mahdollisesta keikasta ja sekin asia hoituisi. Normaalien päivärutiinien hoito sitten siirtyykin sinne iltapuolelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 08:20

meen kouluun pariksi tunniksi ja käyn lenkillä, venyttelen ja opiskelen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 08:22

Huomenta kaikille ja myöskin oikein mukavaa päivää, torstai on toivoa täynnä.
Lähden ihan justiinsa aamulenkille, laitan ruokaa ja iltapäivällä painun duuniin, niissä merkeissä menee viikonloppukin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 08:49

hyvää huomenta kaikille, nyt juuri en ole tehnyt oikein mitään tämän päivän suunnitelmia, kuhan olelen vain ja käsitöitä. tyttärentytär pyysi sukat ja tyttärenpoika pyysi kulaliinan ja oikein pitkän..teen kyllä sopivan, jotta joskos lähden lankakauppaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.03.2009 - 09:09

Huomenta, huomenta. Eipä tässä kummempia suunnitelmia. Puolilta päivin ulos tuulettumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 10:50

Huomenta jokaiselle.Täytyisi yrittää,Raivata kotona,kun olen jo monta päivää levännyt flussassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 11:22

vapaa päivää viettelen. Ruisleipätaikina on happanemassa, siivoilua ja ulkoilua. Siinäpä se:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 11:42

No päivää, aamusta olin heti tunnin lenkillä, hernekeitto on kiehumassa, amerikkalaisten pannukakkujen taikina valmiina jääkaapissa, nyt vähän pyykinpesua tämän jälkeen ja normaalia puuhastelua loppupäivä ja iltakin. Eli ei erityistä normaalista poikkeavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 13:11

minulla on päivä jo mennyt merellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 14:15

Koetan toipua eilisestä vatsataudista. Arkeen palaaminen pikku hiljaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 14:50

tässä ollaan töissä oltu jo k.9 lähtien ja tuonne k.19 asti pitäis jaksaa. sit jos vielä voimia riittää niin salille treenaa ja sit onkin kello jo sen verran paljon, että unimaa taitaa kutsua. ei tälleen viikolla paljon ehdi mitään ihmeellistä tehdä,kun työ vie suurimman osan ajasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 17:38

-Ehkä lepään hieman. (Honkajoki-Manni)