Miten saisimme napsulaiset vietettyä yhden kesäpäivän kokoontumalla? Olisiko kiinostuta?????

Lisätty: 05.03.2009 - 12:22

Voihan olla että tämä jää vain haaveiluksi. Olemme niin laajalta alueelta.(Ehdotuksia missä voisi kokoontua) ketä kiinnostaa...

Lisätty: 05.03.2009 - 23:03

Geetta laittoi laivaristeily.Olisiko hyvä idea? Olisi tilaa liikuakin::::::.....Minulle ainakin kävisi..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.03.2009 - 10:40

Sen tapaamisen ja yhdessäolon seurauksia kannattaisi harkita mihin se johtaa hyvässä ja pahassa. Tapaamiseen tulevien ja yhdessäolohetkien jälkeen Napsu ei ole entisensä. Ehkä syntyy sisäpiiri, eräänlainen mafia joka ottaa vallan täällä Napsussa ja alkaa vääntämään omien arvojensa mukaisesti Napsua. Vahvat vaikuttaa, voi tulla jonkinlainen uusmoralistinen kausi, jossa raamitellaan mikä on soveliasta ja mikä ei. Ryhmä luo omia saantöjään.
Nyt mulla tuli kiire joten lisään tähän kunhan mietin hyviäkin puolia, heippa.

Lisätty: 05.03.2009 - 22:24

Eipä tapaamiseen ole mitään estettä, ilmoittaa täällä Napsussa, paikan ja ajan niin sitten ne tulee jotka haluaa tai pääsevät tulemaan. Esim. menen laivaristeilylle+tiedot, varaa paikka mukaan,napsuillaan.
Entä anonyymit, niitähän on jo jokapaikassa missä ihmisiä liikkuu, kun tulen sinne suureen maailmaan (HKI) ajattelen
että kaikki näkemäni ihmiset ovat anonyymi Napsulaisia. Hehän ovat tapaamisessakin anonyymejä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.03.2009 - 05:28

heinökuu on suomessa loma aikaa,pitäisi olla luonnon keskellä keskisuomesta joku paikka,jossa olisi yöpymismahdollisuus ja ruokailu vaikka tee itse mahdollisuus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 06:15

Tottakai olen kiinnostunut, täytyy vain ruveta miettimään paikka, että missä ja milloin... : )
ja kuka hommaa porukan kasaan.
Aina valmiina, mut tietty varaus täytyy olla kun kesään on vielä muutama kuukausi : ) mut sitä jaksaa kun on mitä odottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 07:17

Mikäs siinä, ajatushan olisi ihan hieno, nyt vaan pitäisi saada semmoinen yhdyshenkilö joka pistäisi asiat alulle.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 08:22

tottakai, jos vaan oon suomessa ja on aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 08:29

Ihan kiva ois. Mietin sitä, että aikuisia kun ollaan niin jokainen hommaa itselleen majoituksen, mielensä mukaan. Paikkakunta vaan pitäisi päättää ja ajankohta. Heinäkuu ois ihan hyvä. Lisäksi kun on paikkakunta selvillä sieltä pitää sopia se varsinainen tapaamispaikka ja kelloaika. Miettikäähän kaikki asiasta kiinnostuneet ja aletaan tehdä ehdotuksia. Tapaaminen vois olla esim. ravintolassa missä voimme ruokailla jne.

Lisätty: 05.03.2009 - 10:32

Itsekin mietin sitä, että oisko paree vaan olla tuntemattomia edelleenkin. Mutta, mutta..annetaan asian hautua ja joka tapauksessa se on vapaaehtoista. Sillehän ei voi mitään jos asiasta kiinnostuneet sitten ikään kuin sattumoisin osuvat kesällä samaan kaupunkiin ja menevät vaikka yhdessä syömään. Minä en ole sellasen suuren, järjestetyn tilaisuuden kannalla ollenkaan...tuumaillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 08:30

kannatan lämpimästi kun nuo metriset hanget ensin sulaa...ja jos vapaata aikaa sovitulle päivälle mullakin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 09:03

oi kuinka oiskin hauskaa nähdä napsulaisii, mariaana jo hyvin laittoikin , jotta jos päivä sopii niin kiva ois nähdä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 09:13

Ihan hauska idea mutta tosi iso haaste. Pitäisi olla rautanen organisaattori, mahdollisimman monelle sopiva aika ja paikka. Löytyyköhän?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 09:14

Ajatus on hieno, mutta kannattaisiko vielä harkita uudelleen. Tämähän on foorumi, jossa ihmiset ovat liikkeellä nimimerkin takana, ainakin valtaosa.
Mahtaako koko idea hämärtyä, mikäli ihmiset tietävät ja tuntevat toisensa ?
Alkutilannehan on se, että täällähän kaikki ovat vieraita toisilleen, vaikka kavereita ovatkin.
Entä ne, jotka eivät tapaamiseen pääse.Muodostuuko vielä voimakkampi sisäpiiri paikallaolleista ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.03.2009 - 09:27

Kultaranta toi hyvän näkökohdan esille. Olisi ehkä syytä miettiä ja harkita hyvin tarkkaan. Ja omasta puolestani voin jo nyt sanoa, että en pääse paikalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 09:46

Saattaa olla ,että en osu paikalle en ole ihan varma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 11:21

eiköhän se onnistu:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 12:29

Voisihan sitä tavatakin anonyyminä, ainakin kissanaamat ja muut hahmottomat; eiku äkkiä tunnistettavuus pois kuvista ... ja tapaamaan. Epäilenpä silti, että useimmilla on päässään tai kotona riippa, joka sanoo: -Evätty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 13:17

Napsulaisten naamiaiset!
Voisi pysyä anonyyminä jos haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 14:24

Se nyt voisi olla sellanen, tule jos haluat, tilaisuus, eli sovitaan kellonaika ja paikka ja sitten ihmetellään jos ihmetellään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 14:59

kiinnostusta varmasti olis, mutta on suuri haaste saada isoa porukkaa kasaan juuri sille yhdelle sovitulle päivälle. "minäolense" sanoikin sen jo tyhjentävästi , että sovitaan aika ja paikka ja kuka haluaa,pääsee tai yleensä kiinnostaa, niin eikun tapaamispaikalle moikkaa napsulaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 16:16

Minulla on sellainen käsitys näistä kokoontumisista, että ensin ollaan kovin innostuneita ja sitten kun hikisen väännön kautta on saatu paikka ja aika sovituksi, vain kourallinen foorumilaisia saapuu paikalle.

Olen ollut vain kerran tällaisessa tapahtumassa ja meitä oli 4 ihmistä rupattelemassa ravintolassa. Minäkin olin saapunut paikalle Helsinkiin erään konsertin takia. Eli yksinomaan foorumitapaamiseen en olisi matkustanut niin pitkää matkaa kuin minulla on Helsinskiin.

Ei meistä neljästä mitään foorumin sisärengasta tullut. Napsussa on niin paljon kirjoittajia, etten usko täälläkään mitään pomottajien rinkiä syntyvän. Onhan kirjautuneillakin Napsulaisilla mahdollisuus kirjoittaa anonyyminä mielipiteitänsä ja esitää ilkeitäkin kommentteja, jos pelkää jonkin painostusryhmän syntyneen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 17:18

Kannatan napsuilua napsussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 11:36

joo kai hyvä ajatus. mutta ei kyllä onnistu minulta. kyllä tää napsuilu mulle riittää.