Onko ruokaa mitä inhoat???

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2009 - 23:34

kauravelli - tunteet jo alakoulu ajoilta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.03.2009 - 23:35

selleri

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 23:51

Kaikki syötäväksi tehty on tähän asti myös mennyt mahaan.
Vaikka asuin vuosia tampereella, en koskaan oikein ymmärtänyt mustanmakkaran hienoutta. Pystyin kyllä syömään, mutta ehkä kerran tuli ostettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 23:57

Kyllä olen niin kaiki ruokainen, etten osaa sanoa mitä en voisi syödä, ehkä joku soppa mitä sain Puolassa aikanaan siellä vieraillessani, mutta normaalisti menee kaikki!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 00:17

Tonnikalaa kaikissa olomuodoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 00:25

kaikki menee, mutta sisälmyssopat jätän ilomielin väliin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 00:30

Kyllä vaan. Maksaruoat ällöttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 00:42

En inhoa varsinaisesti mitään suomalaista ruokaa mutta maksalaatikko ei ole suosikkilistallani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 00:49

Tappaiskeitto ei mene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 01:15

Tuskinpa nyt mitään inhoan, mutta suurin osa valmiseineksistä on sellaisia joita kartan (kunnes tulee tarpeeksi nälkä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 02:27

Mustekalaa en ole maistanut enkä maista. Osterit, simpukat ja mäti kuuluvat myös niihin joita en syö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 05:31

aasialaisilla on 1 kalasta valmistettava mauste kastike jota en syö vaikka ammuttaisiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 06:18

Mulla on muutama: mykykeitto, kapakalakeitto, uunijuusto....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 07:38

Kaikki sisäelimistä tehdyt ruoat jätän syömättä sekä verestä valmistetut myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 08:48

Periaatteessa ei vaikka tosi omituisista aineksitsa ruokaa tehdään. Ei niitä tarvitse syödä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.03.2009 - 08:51

Kieli, munuaiset, verimakkara, osterit, simpukat, etanat, ruispuuro, banaani. Aika montahan näitä tuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 09:09

onkin mielenkiintoista lukea näitä vastauksia, kun oli paljon sellaista ruokaa, jotka on minun herkkui, kuten uunijuusto, mäti, banaani..niin ja mitä inhoan kaikki sisäelimet maksa, munuaiset, ym..ei kertakaikkiaan mene alas jo se hajukin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 09:44

Jotenkin muistelen ,että lipeäkala olisi tökkinyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 09:56

inhoan ainakin munuaista,ostereita,simpukoita,lipeäkalaa,etanoita,sydäntä ruokana, pässin kiveksiä, jotka olivat minun pappani suurin herkku. ja tämä on totta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 10:38

Kesäkeitto,oikein ällötää lämmin maito,jossa keitettyjä herneitä.Lapsena inhosin ,myös silakkalaatikkoa,se saattaisi jo mennä alas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 10:50

Mie jätän syömättä kaikki paahdetut toukat, torakat, sirkat yms. joita ainakin Thaimaassa on tarjolla. Enkä syö käärmettä, ostereita, en sammakkoa ja hirveesti en pidä keitetystä kielestä. En oo niin kun kiinalaiset jotka syövät kaikkia nelijalkaisia paitsi eivät pöytää eikä tuoleja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 11:20

verestä ja munuaisista tehtyä, eikä sydänkään sykäytä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 11:28

Inhoan yli kaiken ns kesäkeittoa, samaan kategoriaan kuuluu myös maitokaali, eli maitoon keitetyt vihannekset ovat inhokkeja vaikka olenkin kasvisruoan ystävä. Luonnollisesti myös sellainen kovin eksoottinen ruoka mitä en voi tunnistaa jää syömättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 14:28

Rättisoppa ja selleri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 17:25

Sisälmyksiä en syö olenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 15:31

Kastematoja ja kissanlihaa en ainakaan mielelläni söisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2009 - 12:42

Sisälmysruoat, tilliliha, kanaviillokki, sienet, homejuusto, tonnikala (purkissa), kypsentämätön kala, näitähän riittää. Yhteenvetona mainittakoon, että lienen nirso. Kotiruoka rokkaa!