Kenelläkään henk. koht. kokemusta säästä toukokuussa??

Olisi kiva tietää, uskaltaako sinne Miami Beachille nyt sitten lähteä, koska sateenvarjoa en haluaisi koko matkaa käyttää ... :/

Avainsanat: miami yhdysvallat (usa)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2009 - 23:08

tilastojen mukaan joka kolmas päivä on sateen riski, mutta hienothan ne ilmat noin yleensä toukokuussa on, linkistä tilastoja:

fi.allmetsat.com/ilmasto/poh...code=72202

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.03.2009 - 22:15

Eiköhän siellä aurinkokin paista. Toivotaan vaan ettei tule mikään tsunami tai myrsky kun siellä niitä tuppaa olemaan. +20- +30 on ainakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 22:38

Ei henkilökohtaista kokemusta toukokuulta.
Ohessa tietoja säästä yleisesti.

www.napsu.fi/matkailu/maailm...n-saa/1028

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 08:31

Olen ollut toukokuussa, puolivälissä 2 viikkoa Miami Beachilla, silloin oli koko ajan aivan ihanan lämmintä ja aurinkoista, asteita en muista mutta hellelukemissa olimme ja ihanalla rannalla myös viihdyimme. Vettä ei satanut yhtenäkään päivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.03.2009 - 18:04

Niin joo, tsunameja siellä on havaittu viime vuosina hyvin hyvin paljon :D voi että mikä juttu.. heh.. no olisin kuitenkin toukokuun alussa lähdössä ja tilastojen mukaan kuun lopussa on paljon sateisempaa jo, kuin alussa :) ja siellähän ne sateet on pikkasen eri asia kun täällä meillä koto Suomessa.. ei niin pitkäkestoisia vaikkakin ehkä rajumpia ... :)