Estääkö lama sinua matkustamasta,vai vieläkö on tauhkanaa taskussa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2009 - 22:06

En tiedä jatkossa, täksi vuodeksi 2 matkaa maksettu. Hoitoalalla ei ehken pahaa uhkaa talouskriisistä. Vakitoimi. Matkustan aina kun san edes käsirahan irti.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,kivoja reissuja sinulle toivoen kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 04.03.2009 - 21:17

Tyhjät on taskut kuin entisellä kerjäläispojalla, mutta jos jostain taskun täytettä tulisi matkaan lähtisin iloisin mielin. Noh, kissaa tulis ikävä kylläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 21:20

Ei ainakaan toistaiseksi estä matkustamasta, kaikki jatkuu kuten ennenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2009 - 21:21

samallatavalla kuin ennenkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 21:38

Raha ei rajoita, mutta matkustaminen sinällään selkäni vuoksi ,ei anna armoa yli 4 tunnin matkoille istuvassa asennossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 21:40

ei estä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 21:54

Tämä vuosi mennään vielä entiseen malliin.
Aika näyttää miten reissataan ensi vuonna...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 22:09

No ei v arsinaisesti, mutta kun Ruotsin kruunu on pudonnut aivan pohja sakkaan ja menetän ainakin 250€ kuukaudessa valuuttakurssin myötä, niin alkaa pitkän päälle vaikuttaa, vaikka ensi talveksikin on päästävä lämpimään. En voi kuvitellakkaan enään olla siellä epävakaisissa ilmoissa ja kuunnella särkyjä ja syödä mieletön määrä särkylääkkeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 22:10

Ei estä. On tullut aikanaan säästettyä pahanpäivän varalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 22:17

Ei estä. Tämä lamahan on nyt ollut aina ja on aina oleva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 22:17

No kävin heittämässä reissun ja alan taas säästää uutta reissua varten... sit menen kun on taas rahaa... on pakko päästä välillä pois näistä samoista ympyröistä ja katsella maailmaa, siellä joka kerta oppii aina uutta asiaa : )
En käy ravintoloissa, en käytä alkoholia enkä muutenkaan vietä rietasta elämää niin se on ainut mun huvi ja harrastus ja toivon todellakin, että voin ainakin kerran vuodessa käydä jossain ihanassa paikassa tutustumassa uusiin paikkoihin ja uusiin ihmisiin ja heidän tapoihinsa : )
Vastaus on: toivon ettei tämä lama estä mua matkustamasta : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 22:39

ei estä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 23:06

kyllä nää systeemit menee ihan entiseen malliin eli ei tule estämään matka suunnitelmia mikään lama. kun alottaa säästää pikku hiljaa paljon aikaisemmin kuin matka on tarkoitus tehdä, nii kaikki varmasti onnistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 23:30

Ei ainakaan tänä vuonna, kaksi reissua tehtynä ja neljä suunnitelmissa
(kaikki ei mene omaan piikkiin)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 00:22

Juu, helmi-, maalis-, huhti- ja toukokuun reissut jäävät väliin, mutta sitten taas mennään kovaa. Toisaalta, vielä vois ehtiä johonkin maalis-, huhti- ja / tai toukokuulla?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 00:33

Matkustellaan kyllä, itseasiassa enemmän kuin ikinä ennen. Kiitos Tupperwaren.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 00:33

enemmän laiskuus kuin lama

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 05:40

ei vaikutusta matkustamiseeni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 08:31

Ei estä, konkurssia ei ole näköpiirissä.
Tosin valmismatkatarjonta saattaa mennä entistä yksitoikkoisempaan suuntaan joten sitäkin enemmän omatoimisia reissuja.
Edellisen laman aikaan oli ihan mukavia, rauhallisia matkoja, ja edullisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 08:34

Lama ei estä matkailua meidän perheessä mitenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 09:18

Tällä hetkellä ei oikeastaan, mutta tiedä sitten, mitä esimerkiksi vuoden kuluttua,, nyt me matkustelemme aika usein matkailuautolla, ympäri suomea..eikä lentäminen ole minua kauhesti houkkuttanut, mutta jospa sinne etelänlämpönkin joskus mennään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 10:31

Enemmänkin krooninen köyhyys, välillä haittaa harrastus toimintaa, tällä alueella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 14:32

Taskun pohja alkaa pian näkyä, en ole ihan vielä huolissani, mutta kesällä saattaa naama venähtää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 01:47

No sitten kuntauhkana taskunpohjalta loppuu kaivetaan sitä napnöyhtää ja mennään Tallinnaan