Maistuuko muille puolikypsän lankkupihvin seurana pari lasia härän verta, ja mitä se on?

Lisätty: 04.03.2009 - 21:22

Tarkoitin sitä Espanjalaista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.03.2009 - 12:44

Sangre de Toro on punaviinien aatelia. Vaatii kuitenkin kaverikseen vähintään sen lankkupihvin, ei siis mikään seurusteluviini, kuten vaikkapa Santa Helena tai Vina Maipo.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.03.2009 - 21:11

Kyllä maistuu. Härän veri, Sangre de Toro on hyvä espanjalainen punaviini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 21:13

No sehän on eerikin pikakiväriä ja kyllä maistus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2009 - 21:15

Ei maistuisi se puolikypsä lankkupihvikään, saati se viini. Taidan olla jotenkin poikkeava tässä porukassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 21:19

Häränveri on sekä Kultarannan mainitsemaa espanjalaista että unkarilaista Egri Bikaver-punaviiniä. Sitä tuli juotua opiskeluaikoina 60-luvulla, koska se oli halpaa.
Kissaäidin mainitseman lempinimen tälle unkarilaiselle kuulin ensi kerran joskus 80-luvulla. Lankkupihvistä pidän, mutta nykyään otan sen kanssa olutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 21:40

ei maistu veri missään muodossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 22:07

Pihvi niin ihanaa, etten halua sotkea makunautintoa. Ehk sit jälkiruoaksi uppoaa pikä olut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 22:11

No en ole viinin ystävä ja siksi sanonkin että ei missään tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 22:19

Pihvi kyllä mutta ruokajuomana on aina vesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 22:20

Se pihvi kuulosti todella hyvältä mutta se viini oli aika kamalan kuulonen, mut sit luin nuita vastauksia ja nyt se selvis mitä se on... napsussa oppii aina uutta..hih hih.
Mut pihvin syön ja viinin saa juoda kuka haluaa.. vesi kiitos riittää minulle ja sekin on aika vahvaa välillä : ))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 22:23

Kyllä maistuisi vaikka nyt heti! Punkkuahan se on lehmänlihan kanssa otettava! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 22:24

Verta tihkuava pihvi ei mene alas,kuolen vaikka nälkään jos ei muuta ole. Mutta punaviinin voisin siinätapauksessa otaa tuplana,että pysyy hengissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 23:33

Puolikypsä pihvi maistuu hyvinkin Egriä tuli lipiteltyä opiskeluvuosina melkein kiintiö täyteen, joku muu punkku ehkä mieluummin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 00:25

Raakana tai kypsänä, molemmat putoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 00:27

pihvi hyvä, punkku vois olla vähän ryhdikkäämpää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 02:01

Opiskeluaikana oli tapana tosiaan juoda häränverta minullakin. Nähtävästi se oli sopivan halpaa. ..Sangre de toro tai egri bikaver...

Pihvi menee, mutta juomasta en oikein tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 05:45

pihvi veden kanssa ok

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 08:36

Kyllä maistuu Sangre de Toron kanssa aivan mainiosti. Espanjalainen punaviini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 09:22

nyt tulikin nälkä..juu pihvi tänne, mutta tuo viini ei uppoa..josko sitten valkkari tai vesi..no olutkin ehkä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 09:37

Kyllä tosiaan maistuu,se härän veri on kuvaannollinen,eli puna viiniä,ja just tuota.Sangre de Toro, on tullut jopa syötyä tuo annos Suomessa ravintolassa Espanja viikolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 10:28

Kyllä maistuisi ja espanjalaisista viineistä pidän muutenkin.Egri Bikaver ei ole mieleeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 14:37

Pihvi uppoaa helposti. En juo pahemmin viinejä, mutta silloin tällöin menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 15:04

no todellakin maistuis. hyvän pihvin kanssa menee AINA hyvä puna viini olkoon se sitten espanjalaista tai jotain muuta.