Miten saa päivämäärän ja kellonajan näytölle näkyviin JVC Everio videokamerasta kun videot siirtää DVD levylle?

Avainsanat: jvc everio

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2009 - 22:27

Esim:
Jos siirrät ensin koneelle videot ja sitten videoeditorilla kirjoitat alkuun päivämäärän ja kellonajan. Jos videoita on monta ja eri päivämäärinä ja kellonaikoina kuvattuja, kirjoitat joka videonpätkän alkuun pvm ja klo kun liität ne yhteen ja poltat DVD:lle.

En tunne JVC Everiota, niitäkin on monta eri mallia.
Minulla Sony DCR-SR52, ja Corel videostudio 12 ohjelma.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.03.2009 - 23:37

En ehkä ymmärrä ongelmaasi oikein, mutta se kuulostaa siltä, että sinulla on ollut videoidessa kameran asetukset sellaiset, että pvm ja klo eivät näkyneet (tallentuneet) ollenkaan.
Sillä muuten ne kyllä siirtyisi automaattisesti muun sisällön mukana kopioidessa.

Eli kysymykseksi jää - näkyikö ne tiedot kameran näytössä, jos ei niin muuta kameran asetuksia niin, että ne näkyy ja tallentuu haluamallasi tavalla. Muuten niitä ei jälkeenpäin "ilmesty tyhjästä".