Minkälainen matkanjärjestäjä on LOMAMATKAT?Kaikki palaute otetaan vastaan mahdollisimman pian.Kiitosta vaan etukäteen.

Avainsanat: lomamatkat matkatoimisto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2009 - 21:18

Varmaan vanhimpia Suomessa ja luulen ,että ihan ok. Ja täällä kanarialla asun samassa kompleksissa, missä lomamatkojen oppaat ja ne on oikein mukavia ja ystävällisiä tyttöjä sekä poikia.
Vain hyvä mkokemus on siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 04.03.2009 - 17:04

Onhan se ollut jo kauan olemassa, joten on ilmeisesti ihan luotettava ja hyvä muutenkin. En nyt oikein tiedä mistä saisi luotettavia tietoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 17:15

Olemme Bulgarian matkoja heidän kanssaan tehneet paljon, ihan asiallinen ja mukavat oppaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 17:18

Ihan hyvä palvelu ollut, pari kokemusta on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 17:49

Olen ollut tyytyväinen matkoillani : ) tähän matkatoimistoon : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 17:52

lomamatkat on tuttu , mutta en nyt ihan tarkkaan muista oltiinko viime reisu sillä, uskon kuitenkin että ihan hyvä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 08:36

Meni aikoinaan konkurssiin, nykyään emofirma on MatkaVekka. Henkilökohtaista kokemusta ei ole mutta lähes kaikkien matkanjärjestäjien luotettavuudesta tai paremminkni riskeistä oli listaus noin viikko sitten IltaSanomissa. En muista tuon firman riskipisteitä kun sitä en aio käyttää.
Taantuma ja lama saattavat muuttaa asioita nopeastikin, matkailu on siihen herkästi reagoiva ala.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 09:02

Lontossa kävin lomamatkojen matkalla, kaiki meni hyvin,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 10:38

Iltasanomien juttu aiheesta löytyy osoitteesta
Näin turvallinen on matkatoimistosi - Katso lista!

www.iltasanomat.fi/matkailu/...id=1656782

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2009 - 19:59

Yksi kokemus, ihan hyvin hoitivat homman, ei pettymyksiä, sen sai mitä luvattiin ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 00:04

Kerran on Lontoossa tehty teatterireissu, hyvin hoidettu, ei moittimista