hei napsulan väki, mistä te ammennatte enerkiaa, jaksamista ym..?

vitsi kun on niin väsynyt olo aamust iltaan , ei meinaa jaksaa mitään..jotain vitamiinejakin popsin mutta...

Avainsanat: väsymys jaksaminen enerkia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 04.03.2009 - 16:02

Olen jo vuosia sitten lopettanut kaiken turhan tekemisen ja ajattelemisen. En ota stressiä tekemättömistä töistä. Annan kaiken ajan itselleni. On hirmu rauhallinen mieli ja onnellinen olotila. Siivoan, jos huvittaa. En noudata mitään aikatauluja. Teen kun ehdin. Kun mieli on hyvä, niin sitten sujuu kaikki muukin.

Lisätty: 04.03.2009 - 16:05

Upea kysymys.

Kysyjän kommentti

upea vastaus, tuosta ammennankin sitä enerkiaa...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.03.2009 - 16:00

jokapäiväinen lenkki puistossa on se 'perusvitamiini' jota ilman ei tahdo tulla mitään ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 16:03

ulkoilemalla,aamuisin vesijuoksulla ja avantouinnilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 16:03

kyllä minun enegia tulee harrastuksista,tänään oli aivovoimistelua,,shakki turnaus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 16:17

Ulkoilu kaiken a ja o. Kannattaa syödä marjoja sekä hedelmiä, katsella silmälle kaunista ja kuunnella hyvää musiikkia. Harrastuksista sitä meikäläinen voimia kerää. Aina ei voi matkustaa ja sen vuoksi on kiva katsella valokuvia sekä muistella vaikka niitä kauniita maisemia reissun päältä. Tee siekii mielikuvaharjoituksia. Yksi ihana energian lähde on juuri nyt tää napsu, kiitos siitä teille kaikille. Läheisistä saa voimaa ja tietennii tuo meidän Vilma on sellanen energiapakkaus välillä, että se tarttuu väkisten muihinkin. Loppujen lopuksi niitä energian lähteitä on paljon, kun alkaa ajattelemaan.

Lisätty: 04.03.2009 - 16:19

Niin ja nyt olen syönyt pari kuukautta omega3-kapseleita ja johonkin ne on selvästi auttaneet.

Lisätty: 04.03.2009 - 17:27

www.digipaper.fi/TervePotila...?pgnumb=14

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 17:54

Mulla on nyt poweria pohkeessa kun oli lataamassa akkuja siellä reissulla : )
On muuten todella vahva olo, mut en osaa sanoa kuinka kauan...
Varmaan täytyy seuraavaa reissuu suunnittelemaan, eikös jossain mainoksessa sanottu, että sitä jaksaa kun on mitä odottaa : ))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 18:30

Muistot, hyvät sellaiset ja haaveet, sellaiset mahdolliset, pienetkin, ovat niitä asioita, jotka meitä kantavat eteenpäin. Rakkaitten ja läheisten olemassaolo. Arjen yksinkertaiset ilot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 18:36

Positiivisestä ajattelusta,omasta uskonnostani,filosofien teksteistä,luonnosta,kissoista,koirista ja pikkulinnuista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 19:01

Säännöllinen lepo ja ruoka auttavat. Liikuntaharrastuksia on myös hyvä sisällyttää viikkorytmiin. Jos möhöttää vaan paikallaan, niin taatusti väsyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 20:02

Yritän nostaa katseeni arkisista lillukanvarsista ja omasta navastani ylemmäs. Nyt horisontissa on syys-lokakuussa tehtävä matka. Yksi kiintopiste on myös kesän odottaminen ja puutarhatyön tuoma ilo.

Motto: Mä toivon vaan vaikkei olisi toivoa ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 20:27

kyllä nää talvikuukaudet välillä väsyttää ja masentaakin jos ei pääse uloskaan,nyt on ollut kelit sellasia et on uskaltanut lähteä ulos,siitä saan enerkiaa .Kyllä mie luenkin aika paljon,mut kyllä se kuitenkin on se raitis ilma joka tekee hyvän olon ja mielen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 21:24

Ulkoilu ja auringossa makaaminen on minulle täällä oikein tärkeä olo ja siitä saan kroppani hyvin voivaksi. Vaikka onkin tässä ollut paljon sellaista ylimääräistä vaikeutta elämässä ja harmia on tullut monelta suunnalta ja täältä on hyvin vaikea ollut ratkoa asioita, sillä pyrokratia on monasti suurin harmin aiheuttaja.
Napsussa on sitten myöskin mukavia ihmisiä joiden kanssa on ollut yhteydessä ja saanut paljon lisä energiaa elämälle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 22:48

Kyllä se ulkoilu on tärkeä osuus,niinkuin harrastuket myös. Niistä saa hyvän mielen. Välillä kyllä joutuu itsesä pakottamaan,jos laiskuus pääsee yllättämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 23:13

jaa-a, taidan olla sellainen energia pakkaus aina (kuten jotkut kaverit sanoo)..jotakin vitamiineja oon ottanu, mut en huomaa hirveää eroa. salilla käyminen antaa todella kivan ja pirteän olon..kotona kissat piristää aina ja joka päivä,kun ne keksii kaikkea kivaa ja saa nauraa niiden toilailuille:). hyvien ystävien kanssa viettämä aika antaa mielen virkeyttä pimeään arkeen..pieniä, mutta tärkeitä asioita, ettei pääse masentumaan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 00:40

Perheestä ja ystävistä. Ilman niitä ei elämää edes olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 00:50

huumorista ja hyvästä ruuasta, ja siellä pihallakin pitää käydä säännöllisesti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 08:28

Läheisistä, harrastuksista, ystävistä,kultuurista, maalla olosta (siellä mahdollisuus olla ulkona). Nuo ovta tärkeimmät.

Lisätty: 05.03.2009 - 08:58

Myös elämä itsessään antaa energiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 08:55

Jotain mielekästä tekemistä jokaiselle päivälle. Se pitää virkeänä. Minä pelailen tällä haavaa nettipelejä (en rahalla). Sieltä löytyy kaikkee kivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 08:56

Virtaa riittää nykyjään Helsingin hyks laittoi putket kuntoon,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 12:08

kunnon lenkki ulkoilmassa ja sitten kun aurinko sattuu paistamaan niin silloin on energiaa siivoskella ja nauttia siitä paisteesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 12:20

Teen joka aamu tunnin lenkin, lähden vaikka aina ei olisi filis ihan kohdallaankaan. Kun palaan niin olen aina hyvilläni että pakotin itseni ulos säästä riippumatta, sen jälkeen olen aina pirteä ja toimelias.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 15:58

Ulkoilua, monipuolinen ruokavalio, positiivinen elämänasenne.