Meidänkin kerrostalosta kuuluu outoja ääniä. Niin kuin kävi Saksassa talojen romahdettua.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2009 - 12:59

meinaatko sellaisia sortuma ääniä...en usko että talonne sortuu, ole huoleti...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 04.03.2009 - 13:25

Kerrostalot on niin hyvin tehtyjä, että ei ne niin vaan sorru. Eikä sun talon alla liene mitään tunnelityötä. Mutta jos häiritsee, kysy joltain, taloyhtiön isännöitsijältä vaikka, että onko syytä huoleen. Taitaa ne oudot äänet kuulua naapureista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 13:31

Naapurit siellä mekastaa, ei talo sorru, ellei nyt hirvittävän huonoa tekoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 14:10

Ei se teidän talo sorru, kyllä ne on täällä niin hyvin rakennettu, vajoamisia kyllä vähän voi tapahtua mutta sen kyllä ajoissa huomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 17:04

Kerrostalossa kuuluu usein asumisen ääniä.Joskus voi kuulostaa oudolta.Ole huoletta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 18:00

Oletko varma ettei siellä kummittele : ( huhuuuuuu....
Noo, ne voi olla kyllä ihan asumis ääniä mitä sinä siellä kuulet...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 18:18

Kölnissä tehtiin metrotunnelia talon alla ja se ilmeisesti aiheutti romahduksen. Teillä ei varmaan näin ole, jos siellä myyrä työskentelee niin ei talo siitä sorru.
Rauhallista unta vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 00:11

Suomessa noita rakennusmääräyksiä noudatetaan sentään senverran hyvin etteivät talot sentään sortumaan pääse, vaikka huolimattomalla työllä saadaan aikaiseksi uudistutantoa josta monia 'pikkuvikoja' löytyy lähes joka kämpästä.