Olen tässä lueskellut juustojen valmistuksista ja nytpä kysynkin napsulaisten makua. Mistä juustoista pidät eniten?

Lisätty: 04.03.2009 - 14:41

Itse pidän tosi paljon juustoista ja melkein olisi helpompi luetella ne mistä en pidä.

Avainsanat: edam emmental tuore kypsytys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2009 - 12:58

itsellä on ihan ykkösenä Aurajuusto...njam..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 04.03.2009 - 13:20

Ihan tavallisista juustoista, Aura, Emmental, Edam, Oltermanni, Turunmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 13:41

Roquefort, valkohomejuustot, goudat. Kotimaisista juustoista en pidä vaikka tietysti aamiasjuusto on edamia tai emmentalia. TV:ssä menee parhaillaan sarja maailman juustoista, on mielenkiintoinen, saa tietää juustoista joita ei välttämättä koskaan saa maistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 13:52

Emmental juustoista, aurasta, mustapekka sekä pikkusisko juustoista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 13:58

vahvimmat emmentaalit ja savujuustot ja tietty kotijuusto nam ;D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 14:12

kaikki oikeat juustot käy,aura suosikki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 14:19

Mitä kypsempi sen parempi,vahvat voimakkaat kauan kypsytetyt.Homejuustot erikoisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 14:26

edan.arla, oltermanni. valio aura,emmental,turunmaa ym....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 14:30

Nykyisin meillä tykätään kippari savujuustosta sitten edamista ,mustaleima emmentaalista,koudasta aurajuustosta unohtamatta kainuun leipäjuustoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 14:38

Brie ja Camembert ehdottomia herkkuja,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 16:42

Aura, Mustapekka, Savuporosulatejuusto, Kainuun leipäjuusto, Emmetal-juustot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 19:38

Lähes kaikki juustot kiinnostavat, suosikkeja tällä hetkellä ovat :
Camembert , Gorgonzola , Port Salut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 20:21

Pidän vuohenmaitojuustoista, parasta tekevät norjalaiset.
Keltaisista Valiojuustoista suosikkini on Luostari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 21:42

Kyllä edam ja emmental sekä aura juusto on lista kärkiä. Oltermannikin menee ja port salut on kanssa mukava ja Ruotsissa oli varsin paljon syöty juusto.
Täällä on couda ja edam ykkösinä, vaikka ne onkin täällä hirveen kalliita noista pikkukaupoista ostettaessa, titää tietää mistä ostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 22:26

vahvat maut ja hajut.. man

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 22:36

Home- ja tuorejuustoista en pidä, muut maistuvat. Fetajuuston on oltava aitoa kreikkalaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 23:19

AH:::Ihanaa, juustot. mikä onkaan maittavampaa,kuin kunnon juustotarjotin erilaisilla juustoilla höystettynä, suolakeksejä ja tuore juustoja..nami nami..mutta kyllä parhaimpia ovat oltermanni ja gouda juustot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 23:53

pehmeät valkohomejuustot ykkösiä (esim. Brie)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 00:49

Nytpäs lähdenkin jääkaapille... oli vain punakuorista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 15:19

Kaikki muut menee, paitsi ei lampaanmaitojuusto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2009 - 15:56

Sama juttu, olen juustofani. Eniten pisteitä saa Halloumi. Se on aivan ihanaa kun hiukan lämmittää tomaattiviipaleiden kanssa ja ripottaa päälle mustaapippuria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 00:13

Tuorejuustot ja valkohomejuustot niitä ykkösiä muitakaan kovasti halveksimatta