Oletko pakastanut porkkana raastetta,mie olen,siitä tulee ihanan mehevää syömme sen vähän kohmeisena.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2009 - 09:17

En ole pakastanut, mutta äitini on ja ihan hyvää se on. Meillä elämäntoveri raastaa aina ikivanhalla pystyraastimella ja hyvää tulee.

Lisätty: 04.03.2009 - 10:32

Mie laitan porkkanaraasteeseen joko puolukkahilloa, tai sitruunanmahua ja rusinoita.

Kysyjän kommentti

paras vastaus,porkkanaraaste on hyvää pakastettunakin,mie raastan yleiskoneella enemmän ja sitten pakastan,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.03.2009 - 09:18

itse en ole , mutta uskon että on hyvää, joten seuraavan kerran kokeilen , kun teen raastetta, mutta kypsiä porkkanoita kuutioina olen pakastanut ja käyttänyt ruuassa, kuten keitoissa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 09:21

En ole vielä kokeillut,kiitos vihjeestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 09:38

Meidän työmaaruokala on jo pitkään käyttänyt pakastamiskonstia, välillä kun ovat vähän aikataulustaan myöhässä, niin lounaalla raasteet narskuu hampaissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 09:42

enpäs ole..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2009 - 09:43

En ole pakastanut. Sen vähän mitä syön, raastan tuoreeltaan suoraan lautaselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 10:30

En ole. Porkkanaraasteesta en pidä, höyrykeitetyt porkkata käyvät kyllä. Ostan porkkanoita kaupasta sen verran kun kerralla tarvitsemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 11:52

En ole pakastanut ,mutta tehnyt hapan porkkanaa monet kerrat.tulee tosi hyvää.Maitohappo käymisellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 22:39

Kyllä olen pakastanut,tosi mehevää kun otaa pakkasesta. Syksyllä raastan yleiskoneella(omia kasvattamia porkkanita). Laitan kerta-annoksina pakkaseen,ompa helppo käyttää. Tulee laitettua keittoihin,vokkeihin ja raastetta,maustaa vähän sitruunamehulla ja vaikka vähän ananasmurkaa sekaan, ruuan lisukkeena....