Huomenta kaikki napsulaiset ja "marttakerholaiset" mie taas vaihteeksi kysyn, että mitä sitä keitetään tänään?

Itsellä on lohifile jonka maustan ja päälle laitan kastikkeen jossa on mm. ruokakermaa, tilliä, sitruunaa ja katkarapujauhetta, uuniin paistumaan. Lisäksi teen pinaattiperunamuusia ja porkkanaraastetta. Jälkkäriksi mansikkakiisseliä. On vapaapäiväni joten ihan mukavaa kokkailla ja vähän leipoakin.

Lisätty: 04.03.2009 - 10:36

Vilma söi tänään omia raksujaan aamulla ja lounaaksi sianlihasuikaleita. Päiväkahvipöytään se tulee varmaankin taas sievästi etutassut pöydän raunalla ja kerjää omenaviineriä.

Avainsanat: lounas arki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2009 - 09:43

50g riisiä ja 1/2 tölkkiä tonnikalaa lounaaksi

Kysyjän kommentti

Kiitokset vastauksista. Sinun ruokasi ssatu tuntuu tutulle. Onko opiskelijan evästä? Tsemppiä sinulle kovasti. Itse söin opiskeluaikana väliin monta viikkoa kaurapuuroa ja hyvin sitä on hengissä pysynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.03.2009 - 08:32

Huomenta,kaikille.
Laitan tänään metsäsieni risottoa.Ryöppään suolasienet,keitän riihiä paella pannussa ja lisään vihanneksia ja sienet pilkottuina joukkoon.Helppoa ja nopeaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 08:36

Kahvia keitetään,syödään eilistä ruokaa,tuli tehtyä pariksi päiväksi.liha kastiketta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 08:41

Eilistä lihaperunalaatikkoa ajattelin tänään lämmittää, ja hyvän leivoksen syödä jälkkäriksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 08:52

Tänään teen spakettia jauhelihaa,johon sekoitan tatti greme Bonjouria ja ruoka kerma kolmella juustolla,spaketit ovat raketti spaketti railakkaita,voitte uskoa,et hyvääon ja aika edullista.Jälkiruokana on hedelmiä jos vielä jaksaa syödä,ei varmasti heti pää ruoan perään,mut sitten illalla myöhemmin.

Lisätty: 04.03.2009 - 09:03

Täytyy sekin mainita,että Onnipojan menyy yhdeltä osalta ainankin koostuu keitetystä seistä,mikä on yksi sen herkuista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 09:16

Huomenta martat, urhot ANONYYMIT ja kaikki napsuväki...! nyt kun noista sienistä tuolla jo kysyttiin , niiin laitan kanssa lohifilettä, sienimuhennosta, keitinperunaa, punajuurisalaattia...kaapissa ois vattukiisseelliä, meidänkin onni ja otto syövät seitä, mutta raakana ne menee heille...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.03.2009 - 09:23

Tänään syön eilistä ohra-riisijauheliharisottoa. Ja Ottotyttö syö Sheban riistaa vihanneksilla ja CatMilkiä, raksuja ja vettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 10:04

kahvia ja katsotaan sitten myöhemmin jos jotain muuta tarttis ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 10:52

Eipä tänään kotona mtiään ruokaa laiteta, lounastetaan muualla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 11:32

Kyllä on aamutee jo juotu ja päivällä on kanankoipia lohkoperunoiden kera ja siihen lisukkeet, niin eiköhän sitä näilla saakkin henkivakuutuksen uusittua huomiseen asti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 14:01

en tiedä vielä..jauhelihasta jotain

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 16:14

meillä oli perinteinen nakkikastike ja keitetyt perunat,sekä Atrian maksalaatikkoa kera rusinoiden.Ja kyllä maistui! =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 15:34

Ei keitetä nyt mitään kun kaapit on tyhjää täynnä :(